30. مهر 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 13110
فال روز جمعه 30 مهر 95
فال روزانه خود را ببینید
فال روزانه همراه با فال حافظ و تعبیر فال

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

امروز به همه چیز بسیار حساس هستید. به جای اینکه روی جزئیات مسایل فوکوس کنید و دایم خودتان را آزار دهید، روی برنامه های بزرگ وقتتان را بگذارید. سعی کنید تعادل را به زندگی خود بیاورید از شایعه درست کردن برای دیگران دست بردارید. به جای حرف زدن، ترجیحا در لاک خود فرو بروید و حرف نزنید. پیش از اینکه در مورد دیگران نظر دهید، خودتان را جای او بگذارید و ببینید آیا حق او هست که پشت سرش حرف بزنید. شاید خوب باشد بیشتر در دنیای درونی خود سیر کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی 

تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.به نظر می رسد که اطلاعات بسیار زیادی جمع آوری کرده اید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک به درد کارتان می خورند. شاید حتی در تشخیص حقایق دچار مشکل شوید. دل تان می خواهد که بر اساس اطلاعات واقعی کارتان را پیش ببرید، اما فعلاً افکار آشفته ی شما مانع مسیر پیشرفت تان شده اند. بهتر است رویه ی خود را تغییر دهید، یعنی جایی که اصلاً حقیقتی وجود ندارد بیهوده خودتان را سرگرم یافتن آن نکنید. اکنون زمان آن است که بذر موفقیت را ابتدا در فکرتان بکارید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

بعد از اتفاقات اخیر نمیدانید که وفاداری چه کسی را باید باور کنید، اما از امروز همه چیز معلوم خواهد شد و می فهمید چکار باید بکنید، به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری راهنمایی خواهد کرد. درست است که میل به مدیریت و رهبری در شما به طور ذاتی وجود دارد، اما امروز بهتر است به خودتان استراحت دهید و کارها را به دیگران بسپارید. امروز برای حمایت از همکاران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده آماده باشید، نه تنها با گوش هایتان، بلکه با دلتان به حرف های آنها گوش دهید. اگر نیمه گمشده خود را پبدا کرده اید می توانید همراه با او روزی بینظیر و رمانتیک به دور از همه بگذرانید، اما اگر هنوز نیمه گمشده تان را نیافته اید امروز جستجو بی فایده است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می خواهید هموار نمی شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی ها سوق دهید، می توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی 

تعبیر:  مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی 

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی 

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

شما در حالت عادی انسانی منطقی هستید، اما امروز نمی توانید دلیل آشوبی که در درونتان حس می کنید را بیابید. دوست دارید فکر کنید که این تنش منبعی خارجی دارد در حالی که در واقع این خود شما هستید که باعث شده اید این حالت در شما به وجود بیاید، بهترین راه حل این است که دلیل این هیجان و شور درونی را در خودتان بیابید. امروز از آن روزهایی است به همه چیز به دیده انتقاد می نگرید. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه ساخته و سر مسائل خیلی بی اهمیت جنجال به راه خواهید انداخت. به جای این کار بهتر است بر روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید. اگر به نارضایتی هایتان زیاد فکر نکنید خیلی زود آنها را فراموش خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست 

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

 ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی 

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می کند. بعضی از ایده های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده اید، تبدیل به واقعیت نمی شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

با وجود اینکه به هوش و منطق معروف هستید، امروز از آن روزهایی است که احساساتتان کنترل شما را به دست خواهند گرفت و این مسئله حتی خودتان را هم تعجب زده خواهد کرد. ناگهان خود را غرق در احساسات می بینید، اما با آن مبارزه نکنید و خودتان را رها کنید. امروز سراغی از دوستان قدیمی خود بگیرید و یا اگر می توانید سرزده به دیدن پدربزرگ یا مادربزرگتان بروید. انرژی خود را برای رسیدن به رویاهایتان ذخیره کنید و آن را صرف کارهای بیهوده نکنید. با کار بیش از حد خودتان را خسته نکنید، مخصوصا اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید، باید بدانید که زمانی که سرحال و پرانرژی هستید، عشق راحتتر به سراغ شما خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

 ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

 خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از انرژی های جسمانی و احساسی هستید. هارمونی و هماهنگی های بسیار خوبی با اطرافیان دارید و این به بهبود روابطتان نیز کمک بسیاری می کند. بهترین فرصت برای حرف زدن و مشورت گرفتن از دیگران، امروز است. نوعی جاذبه درونی در شما هست که امروز به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. شما خیلی خوب می توانید مسایل موجود در زندگی را با نگاهی متفاوت ببینید و راهکار مناسب برای آنها بیابید. از همه انرژی خود استفاده کنید شاید دیگر چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی 

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار