16. آبان 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 13413
رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار:
اهدا و توزیع كارت های ورزش میان بانوان سرپرست خانوار
از آنجا كه زنان سرپرست خانوار علاوه بر مسئولیت های شغلی، هم چون سایر زنان در گیر كارهای خانه نیز هستند، باز آفرینی قوای جسمانی و روانی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش شبنم همدان به نقل از برترین ها : خبرگزاری میزان: رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از اهدا و توزیع كارت های ورزش میان بانوان سرپرست خانوار در فواصل مختلف خبر داد.

فهیمه فیروز فر گفت: از آنجا كه زنان سرپرست خانوار علاوه بر مسئولیت های شغلی، هم چون سایر زنان در گیر كارهای خانه نیز هستند، باز آفرینی قوای جسمانی و روانی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با همكاری سازمان ورزش شهرداری تهران اقدام به توزیع كارت های ورزش بین بانوان سرپرست خانوار كرده است.

فیروز فر همچنین با اشاره به همكاری با اداره كل بانوان شهرداری تهران خاطر نشان كرد: این سازمان نیز بخشی از خدمات خود در زمینه اردوهای زیارتی، تفریحی و فرهنگی كه هرساله برای بانوان تهرانی برگزار می شود را به زنان سرپرست خانوار اختصاص داده است.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تاكید كرد كه این خدمات با بهره گیری از سامانه های زنان سرپرست خانوار به صورت هدفمند و متناسب با ویژگی های مختلف افراد تحت پوشش ارائه می شود تا حداكثر اثر بخشی را برای آن ها داشته باشد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار