18. آبان 1395 - 0:07   |   کد مطلب: 13448
راهکارهای خروج از رکود و نقش صنایع کوچک امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری بررسی شد.
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : صنایع کوچک و راهکارهای خروج از رکود امشب 17 آبان در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و حسین سلاح ورزی عضو اتاق بازرگانی ایران بررسی شد.
 
رحمانی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری پیرامون برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج از رکود گفت: در سامانه بهین یاب به صورت آنلاین می توان به اطلاعات مورد نظر دست یافت به طوری که دستگاههای متعددی در ارائه اطلاعات این سامانه دخیل هستند.
 
وی اظهار داشت: 7 هزار و 333 واحد تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی در کشور از طریق این سامانه ثبت نام کرده اند که 5 هزار و298 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند و از سوی دیگر، 8 هزار و284 واحد تولیدی دیگر نیز از بانک ها تسهیلات دریافت کردند.
 
قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه، در مجموع 15 هزار و 617  واحدهای تولیدی 10 هزار و764 میلیارد تومان  تسهیلات دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: 57 هزار واحد در سامانه ثبت نام کرده اند.
 
دولت باید بیش از80 درصد اختیاراتش را واگذار کند
 
اکبریان در ادامه برنامه با اشاره به اینکه،  دولت باید بیش از80 درصد اختیاراتش را واگذار کند بیان کرد: 70-80 درصد بنگاه های زودبازده نتوانستند به نتیجه مثبت دست یابند.
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار