22. آبان 1395 - 2:50   |   کد مطلب: 13524
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ترامپ برای بازنویسی برجام تلاش کند آمریکا زیان زیادی خواهد دید چرا که ایران نقاط اشتباه برجام را اصلاح خواهد کرد.
آمریکا,بازنویسی برجام,ترامپ,تعهدات آمریکا
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه در یادداشت کوتاهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در طول بازنویسی و مذاکره برجام جدید که ممکن است سال ها طول بکشد ما چرخه سوخت و غنی‌سازی خود را کامل می‌کنیم و همچنین از نتایج توافقات فعلی با دیگر کشورها بهره خواهیم برد. 
 
وی ادامه داد: البته اگر ترامپ سعی کند از اجراشدن تعهدات آمریکا و جهان جلوگیری کند بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران برنامه تلافی‌جویانه خود را عملیاتی خواهد کرد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ترامپ برای بازنویسی برجام تلاش کند آمریکا زیان زیادی خواهد دید چرا که ایران نقاط اشتباه برجام را اصلاح خواهد کرد و این آمریکاست که باید با کشورهای دیگر وارد چالش شود.
 
گفتنی است؛ دونالد ترامپ در ماه های آغازین تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود برجام را پاره خواهد کرد. وی بعد از مدتی از لزوم بازنگری در برجام سخن گفت. این درحالی است که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این اظهارات فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش خواهیم زد.  
 
انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار