22. آبان 1395 - 9:00   |   کد مطلب: 13527
آلبوم موسیقی «ترنم اشك» گزیده‌ای از بهترین مداحی‌ها و سخنرانی‌ها و جمله‌های حكمت‌آمیز عالمان بزرگ كشور درباره شخصیت امام حسین(ع) و قیام عاشورا به صورت مجازی در دسترس كاربران قرار گرفت.
شبنم ها,آلبوم ترنم اشک,مداحی,سخنرانی,موسیقی عاشورایی
به گزارش شبنم همدان به نقل باشگاه خبرنگاران جوان : آلبوم «ترنم اشك» محصول سال 1390 است كه در قالب سه لوح فشرده، در مدت زمان سه ساعت، ویژه ایام سوگواری امام حسین (ع) تولید و منتشر شده است. این اثر به سفارش مركز موسیقی حوزه هنری تهیه شده كه با توجه به استقبال خوب مخاطبان، در سال 1391 نیز به چاپ دوم رسید.
 
مجموعه «ترنم اشك» در بردارنده گزیده ای از بهترین مداحی ها و سخنرانی ها و جمله های حكمت آمیز عالمان بزرگ كشور درباره شخصیت امام حسین (ع) و قیام عاشورا است. برای این كار در مؤسسه ترنم اندیشه روشن كه عهده دار تدوین این مجموعه بوده است، مهم ترین قسمت از مداحی‌ها و سخنرانی‌های گوناگون را انتخاب كردند تا در این آلبوم در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
 
گفتنی‌ است پیش از این آلبوم‌های «قصه كربلا» و «فریاد سوخته» نیز به‌صورت مجازی در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی عاشورایی قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند برای تهیه این آلبوم‌ها و سایر تولیدات عاشورایی مركز موسیقی حوزه هنری به این لینك مراجعه كنند.
 
مركز موسیقی حوزه هنری تاكنون بالغ بر 20 عنوان اثر عاشورایی عرضه كرده است كه از این میان می‌توان به آلبوم‌های «خاتون»، «از نیستان»، «خونین‌دلان»، و ... اشاره كرد.
 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار