22. دى 1395 - 19:51   |   کد مطلب: 14748
با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی
جشنواره پویانمایی برای اولین بار در همدان برگزار می شود
موضوع این جشنواره ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی است تا بستری را برای علاقه‌مندسازی کودکان و نوجوانان فراهم آورد.
همدان,جشنواره,جشنواره پویا نمایی,ترویج فرهنگ کتاب خوانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : سید محمدرضا جوادی اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی پویا نمایی ویژه اعضا در دهه فجر امسال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

جوادی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره  بیان کرد: فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه هدفمند آثار اعضا، کشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی، توجه به فعالیت گروهی و معرفی فعالیت‌های فرآیند محور کارگاه‌های پویانمایی کانون از اهداف برگزاری این جشنواره در همدان است.

وی عنوان کرد: موضوع این جشنواره ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی است تا بستری را برای علاقه‌مندسازی کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

جوادی اظهار داشت: این جشنواره به شیوه غیر رقابتی و به منظور فراهم آوری عرصه‌ای پویا برای تبادل تجربه و اندیشه هنرمندان کودک و نوجوان کارگاه‌های پویانمایی کانون است.

جوادی اظهار داشت: تاکنون 20 اثر پویانمایی به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شده که توسط 70 نفر عضو کودک و نوجوان تهیه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: این مرکز در سطح استان 47 هزار عضو در رده سنی 7 تا 17 سال دارد که تعداد اعضا رو به افزایش است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: 39 مرکز فرهنگی- هنری کانون در سطح استان همدان فعال است که 28 مرکز ثابت و 7 مرکز سیار روستایی، 3 مرکز پستی و یک واحد سیار شهری در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار