25. دى 1395 - 8:31   |   کد مطلب: 14780
به منظور ایجاد نشاط و شادابی با حضور مردم همدان
مسابقات کایت و بادبادک در بلوار ارم
جمعه اول بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در بلوار ارم همدان مسابقات کایت و بادبادک برگزار خواهد شد.
اداره کل ورزش و جوانان همدان,هادی سبزواری,مسابقات کایت و بادبادک,همدان,بلوار ارم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : هادی سبزواری با اشاره به برگزاری مسابقات کایت و بادبادک اظهار داشت: جمعه اول بهمن‌ماه از ساعت ۱۰۰ صبح در بلوار ارم همدان مسابقات کایت و بادبادک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات خانوادگی بوده و در به منظور ایجاد نشاط و شادابی باحضور مردم همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان با اشاره به‌پیش رو بودن دهه فجر گفت: طبق برنامه‌ریزی هرساله امسال نیز برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر داریم.

سبزواری خاطرنشان کرد: مسابقات و برنامه‌های پرنشاطی در این دهه از طرف هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌رایگان شدن سالن‌های ورزشی همدان برای ورزش صبحگاهی بیان کرد: سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان همه‌روزه از ساعت ۵ تا ۸ صبح به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرارگرفته و با اعزام مربی  ورزش همگانی را به‌خوبی در سالن‌ها طی ساعت اولیه صبح ترویج داده ایم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان عنوان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش و ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و در این راه شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز یک سالن به‌طور رایگان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲ سالن به‌طور رایگان در اختیار این طرح قرار داده‌اند.

سبزواری با اشاره به ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان‌همدان فعال است که در سطح شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در  این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ص

 

    دیدگاه شما

    آخرین اخبار