7. بهمن 1395 - 16:10   |   کد مطلب: 14994
در این جشنواره ، تخفیف اصناف، اجرای مسابقات ویژه معلولین و کودکان ، یادمان شهدای دهه فجر و شهدای آتشنشان و یک روز با موسیقی در نظر گرفته شده است.
پیاده راه بوعلی,همدان,جشنواره,عضو شورای اسلامی شهر همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih
به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا از همدان : امیر فتحیان نسب در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان، با اشاره به اینکه پروژه خیابان بوعلی به خوبی شروع شده است، اظهارکرد: خوشبختانه این کار خوب با همکاری همه مسئولان به‌عنوان یک پروژه استاندارد به انجام رسید.
وی ادامه داد: تجهیرات زیرساختی آب و برق و گاز در این پیاده‌راه به‌روز رسانی شده است.
شهردار منطقه یک همدان با تأکید براینکه لازم است این پیاده‌راه را به خوبی معرفی کنیم، اظهار کرد: بر همین اساس جشنواره ۱۰ روزه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اجازه ندهیم خیابان بوعلی به سرگذر تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: نباید اجازه دهیم خیابان بوعلی با دست‌فروشان تبدیل به سرگذر شود.
سید احمد حسنی حلم افزود: اگر موضوع دست‌فروشان را درست مدیریت نکنیم تبدیل به سرگذر شده و به‌غیر از لباس باید شاهد فروش اجناس دیگری در این مکان باشیم.
وی با بیان اینکه پیاده‌راه بوعلی باید به جاذبه گردشگری و مکانی امن تبدیل شود، خاطر نشان کرد: باید خیابان بوعلی به صورت کلی و ۲۴ ساعته از حضور دستفروش خالی باشد و لازم است در این مکان به برنامه های فرهنگی پرداخت.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرستان همدان با اشاره به اینکه هرس شاخه‌های مزاحم، نور پردازی، کاشت نهال در این مکان انجام شده افزود: همچنین از آرامگاه بوعلی در پیاده‌راه بوعلی آبرسانی خواهیم داشت.
معراج عاشورلو به قالب جدا برای  به‌کار بردن گارد برای درختان اشاره و خاطر نشان کرد: این کار هزینه بالایی را می‌طلبید.
وی با اشاره به تهیه ۱۰۰ اصله درختچه همیشه سبز برای تعبیه در پیاده‌راه بوعلی، یادآور شد: همچنین ۱۰۰ گلدان چوب پلاست تهیه و نصب شده و در تابستان کاشت گل‌های فصلی در حاشیه درختچه‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار