17. بهمن 1395 - 12:15   |   کد مطلب: 15165
فال نیمه دوم بهمن ماه 95
فال نیمه دوم بهمن ماه مجله موفقیت
فال نیمه دوم بهمن ماه
فال,فال نیمه دوم بهمن,فال مجله موفقیت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها
به گزارش شبنم همدان به نقل از پورتال رنگی:
 
 
 
 
 
 
 
فال متولدین فروردین

حلقه زلفش تماشاخانه باد صباست *** جان صد صاحب دل آنجا بسته یک مو ببین
 آینده روشنی در انتظار توست. چیزی تا آخر سال نمانده. یک روز با خودت خلوت کرده و به سالی که گذشت فکر کن. ببین آیا توانسته ای به خواسته هایت برسی؟ اگر لازم است با یک فرد با تجربه صحبت کن و ایرادهای کارت را برطرف کن. برای اینکه به اهدافت برسی ابتدا باید مقدمات آن را تهیه و آماده کنی. سپس با سعی و تلاش در طول مسیر و صبر کردن در راه رسیدن به آن موفق شوی. چنانچه مجسمه سازها هم از دل سنگهای سخت و بزرگ مجسمه هایی با ارزش و قیمتی می سازند و این میسر نیست جز با کوشش. از همین الان سختی ها و تلخی های روزهای گذشته را فراموش کرده و مثبت اندیش باش. یادت باشد همیشه کسی هست که اگر از او کمک بخواهی دست رد به سینه ات نخواهد زد.

فال متولدین اردیبهشت

در حق من لبت این لطف که می فرماید *** سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این
 تا آنجا که می توانی در کسب علم و دانش بکوش تا آینده ای روشن داشته باشی. اگر به کلاسی علاقمند بوده ای حتما پیگیری و ثبت نام کن تا زندگی ات را تغییر دهد. زیاد کسی را نصیحت نکن. هیچ کس دوست ندارد مدام نصیحتش کنند. در اطرافت همه جور آدم هست. هم آدمهای خوب هم آدمهای بد. در رفتارت با آدمهای بد هم مراعات کن و سعی کن با اخلاق خوبت آنها را به راه بیاوری. اتفاقات جالب و جدیدی در انتظار تو هستند پس در خانه نمان و شروع به تجربه کن. خیلی خوب است که وقتی کاری را شروع می کنی تا آخرش ادامه می دهی. این باعث می شود به موفقیت برسی. همیشه در زندگی حد وسط را نگه دار و بدان همیشه همه چیز بر وفق مراد ما نخواهد بود. در برابر مشکلات بزرگ ضعیف نباش و خودت را نباز. قوی باش تا مشکلات برطرف شوند. به رژیم غذایی ات اهمیت بده و هر چیزی که به دستت می رسد را نخور تا سلامتیت به خطر نیفتد.

فال متولدین خرداد

یارب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان *** وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان
 مدت زمان نسبتا زیادی می شود که سراغ مطالعه کتاب نرفته ای و مدام مشغول استفاده از گوشی هوشمند هستی. با این کار وقت ارزشمندت را هدر داده و به زودی پشیمان می شوی. قبل از پشیمانی تصمیم بگیر به جای گشتن در فضای مجازی کتابهای آموزنده و ارزشمند بخوانی. همیشه تو را به عنوان انسانی مثبت شناخته اند. اگر با کسی مشکلی داری و دلخوری و قهری پیش آمده همین الان برای آشتی پیشقدم شو و اجازه نده کسی از تو دلگیر باشد. بدان در دنیا و آخرت سعادتمند خواهی بود. وقت آن است که به دیگران از جمله همکاران و خانواده نشان دهی که فردی شریف و راستگو هستی. انسان های پاک و صادق اعصاب راحتی دارند و با ذهنی آرام صبح را به شب می رسانند و با خیالی راحت می خوابند. حرف دلت را با هر کسی نزن. کسی را پیدا کن که از صمیم قلب به سخنان تو گوش داده و تا جایی که برایش امکان دارد به تو کمک کند. وقت باقیمانده تا پایان سال را بیشتر ورزش کن و رژیم غذایی سالم را فراموش نکن.

فال متولدین تیر

سخن اینست که ما بی تو نخواهیم حیات *** بشنو ای پیک خبرگیر و سخن بازرسان
 هیچ وقت کینه کسی را به دل نگیر و سعی کن دیگران را ببخشی البته به خاطر آرامش خودت. اگر کسی می خواهد تو را ناامید کند ناراحت نشو. بی تفاوت از کنارش عبور کن و مشغول کارهای خودت باش. روزهای سخت هم می گذرند و تنها چیزی که از آنها باقی می ماند یاد مبارزه ایست که امروز داشته ای و در آینده به آن افتخار خواهی کرد. کاغذ و قلم را بردار و اهدافت را برای ۶ ماه آینده فهرست کن و در جایی بگذار که همیشه ببینی. برنامه ریزی کن و به برنامه هایت عمل کن. بعد از ۶ ماه به این لیست نگاه کن و از نتیجه آن لذت ببر. از همین لحظه مثبت اندیش باش و آینده ای روشن و درخشان را تجسم کن. سعی کن هرگز دروغ نگویی چون انسان با دروغ به جایی نمی رسد. درمورد زندگی کسی قضاوت نکرده و خود را درگیر موضوعات دیگران نکن. خودت به اندازه کافی مسئله داری که لازم است به آنها رسیدگی کنی. هر روز ساعتی را برای پیاده روی و داشتن سلامتی اختصاص بده.

فال متولدین مرداد

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند *** وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
 هرگز برای چیزی که شکست، چیزی که گم شد و یا هرآنچه که از دستت رفت حسرت نخور چرا که دوباره می توانی آن، و یا حتی بهتر از آن را به دست آوری. اگر خداوند دعایت را مستجاب کرد بیشتر سپاسگزار باش و ایمانت را قوی تر کن. اگر رسیدن به خواسته ات طول کشید صبرت را زیاد کن و اگر به آنچه خواستی نرسیدی شک نکن که در جایی دیگر بهتر از آن منتظر توست. در برابر سختی ها مقاوم تر باش. برای ازدواج و تشکیل زندگی جدید باید آمادگی لازم را داشته باشی تا شکست نخوری. به عواقب هر کاری که انجام می دهی بیشتر فکر کن و تصمیم های سریع و عجولانه نگیر. گاهی اوقات آدم بسیار متعصبی می شود که این به ضرر توست. غرور و خودمحوری را کنار بگذار. هر کسی سرنوشتی دارد و اتفاقاتی در زندگی اش رخ می دهد که بعدها حکمت آن را خواهد فهمید. و آن موقع است که متوجه می شود آنچه اتفاق افتاده چقدر به نفعش بوده و خبر نداشته است. در مسائل و مشکلاتت با یک فرد با تجربه مشورت کن تا تصمیم اشتباهی نگیری.

فال متولدین شهریور

ماه و خورشید به منزل چو به امر تو رسند *** یار مهروی مرا نیز به من بازرسان
 اگر سعی کنی کمتر با دیگران بحث های بیمورد کنی و اجازه دهی سرت به کار خودت باشد کم کم به آرامش می رسی. قدر ساعتها و روزهای زندگی ات را بدان. انقدر امروز و فردا نکن. به جای آن به کارهای عقب افتاده ات رسیدگی کن تا از قافله عقب نمانی. توانگری تنها به مادیات نیست. طی چند ماه آینده شرایط مالی ات بهتر خواهد شد. اما لازم است مراقب خرج هایت باشی بخصوص حالا که نزدیک عید است و بیشتر از مواقع عادی امکان رفتن به خرید برایت پیش می آید. حساب شده خرج کن و فوری دست به جیب نشو. اگر تو به هیچکس اعتماد نکنی دیگران هم به تو اعتماد نمی کنند. اگر می خواهی شغلت را عوض کنی حتما با احتیاط تصمیم بگیر. انسانها همیشه یکجور باقی نمی مانند. پس توقعت را از دیگران کمتر کن و به آنها هم حق بده. در همه کارهایت اراده داشته باش و به خداوند توکل کن. عبادتهایت را با توجه بیشتری انجام بده.

فال متولدین مهر

برو این دام بر مرغ دگر نه *** که عنقا را بلند است آشیانه
 کسی خیرخواه توست و می خواهد پند و اندرزی به تو بدهد. خوب است که به حرفهایش گوش کنی. والدینت همیشه آماده هستند تا به تو کمک کنند. اگر مشکلی پیش آمد قبل از هر کسی از آنان کمک بخواه. یک زمانی که سرحال بودی از خانواده و یا دوستان نزدیکت بخواه تا نظرشان را درباره تو بخصوص اخلاق و رفتارهایی که باعث ناراحتی آنها می شود نوشته و راه حل آنها را هم نشان بدهند. بعد از مدتی می بینی همین کار چقدر به رشد شخصیت تو کمک کرده است. جاده زندگی پر از سربالایی و سراشیبی است. گذر زمان خیلی چیزها را تغییر می دهد. حالا که چیزی هم به آخر سال نمانده نگاهی به کارهایی که باید انجام می دادی بینداز و ببین از نتیجه کارهایت راضی هستی یا نه؟ و از آنها درس بگیر برای شروع سال جدید. کاری را که مدتهاست دوست داشتی انجام دهی؛ چه در زمینه کاری چه در زمینه احساسی، انجام بده. اگر مشکلی در زندگی داری که باعث بی قراری تو می شود حتما برای رفع آن به دنبال راه حل جدی باش.

فال متولدین آبان

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاد کنی *** خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی
 به زودی ورق به نفع تو برمی گردد و تلاش و کوشش بسیاری که کرده ای به بار خواهد نشست. شاید کارهای زیادی باشند که انجام آنها اصلا برایت خوشایند نباشد ولی لازم است با تمرکز آنها را انجام دهی تا مشکلاتت به کلی برطرف شوند. طی چند ماه آینده اهدافی را که برایت مشخص نبودند می شناسی. فرصت های خوبی برای کسب و کار و تجارت برایت پیش می آید. تلاش کن گذشته هایی را که دوست نداری فراموش کنی. اخیرا برخی از کارهایت را سرسری گرفته و نسبت به انجام آنها بی تفاوت شده ای که اصلا خوب نیست. وظایفت را به تاخیر نینداز و سر وقت به آنها رسیدگی کن. به زودی لازم است تصمیمات مهمی بگیری. اگر به تنهایی نمی توانی، از مشورت و کمک یک فرد با تجربه بهره بگیر. تا پایان سال فرصت داری به دیگران نشان دهی طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده ای. در زندگی همه ما سختی هایی پیش می آید و می گذرد. یک روز به این خواهی خندید که چرا اینقدر ناراحت بودی و به خودت سخت می گرفتی.

فال متولدین آذر

بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم *** شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد
 کارهای شخصی ات عقب افتاده اند. به آنها رسیدگی کن و زمانی را به خودت اختصاص بده. خودت را در شرایطی قرار نده که تحملت تمام شود و دیگر نتوانی ادامه دهی و اعصابت به هم بریزد. می توانی پیاده روی کنی و نفسهای عمیق بکشی تا حال و هوایت کمی عوض شود. از همین حالا تلاش کن از تمام لحظات زندگی ات استفاده کرده و لذت ببری. احساساتت را سرکوب نکن. به فردی که عشق زیادی داری پیشنهاد ملاقات بده تا موقع یک شام دونفره با او صحبت کنی و حرفهای دلت را بزنی. اگر می خواهی به خواسته و هدفت برسی باید طاقت مبارزه با سختی ها و مشکلات را هم داشته باشی. نمی توانی بنشینی و انتظار داشته باشی همه چیز همانطور که تو می خواهی اتفاق بیفتد. یادت باشد قدم اول را باید خودت برداری و شرایط را تغییر دهی. به درسها و کارهایت به خوبی رسیدگی کن و مسئولیتهایت را به موقع و درست انجام بده وگرنه پشیمان می شوی. ایده های جدیدی که به ذهنت می رسند را فورا در جایی یادداشت کن تا آنها را عملی کنی.

فال متولدین دی

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم *** گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم
 از واقعیت ها فرار نکن. شاید موقع روبه رو شدن با حقایق و واقعیت ها رسیده است. برنامه هایت را یکبار دیگر روی کاغذ بنویس و اگر می بینی پیشرفتی نداری با کمک یک فرد با تجربه به فکر راه حلی باش تا زودتر و بهتر به اهدافت برسی. تا پایان سال اوضاع زندگی ات رو به بهبود می رود، به شرط اینکه تمام تلاشت را به کار بگیری و با اراده و قوی باشی. هنگام جر و بحث خودت را کنترل کن، رفتارت باید نمونه شخصیتت باشد. چندیست که روابطت را با دیگران آنقدر با مشکلات همراه کرده ای که حوصله دیدار هیچکس را نداری و ترجیح می دهی که در پیله تنهایی خودت فرو بروی. اما این راه حلش نیست. بهتر است با یک فردا با تجربه به مشورت بنشینی. از حالا خانه تکانی را شروع کن و شاید بهترین جا برای شروع، کشوهای خانه ات باشد. ایده های جدیدت را در گوشه ای بنویس و به موقع آنها را عملی کن. وقتی لازم است ساکت باشی، سکوت کن. ولی نگذار این سکوت باعث سوءتفاهم شود.

فال متولدین بهمن

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم *** سخن پیر مغان است و به جان بنیوشیم
 تولدت مبارک. تا پایان سال ابرهای سیاه کنار می روند و آسمان آبی با خورشید نورانی اش را دوباره خواهی دید. در این ماه دوست داری که دنیایت را تغییر بدهی؛ پس برای کارهایت برنامه دقیقی بچین و براساس اولویت های اصلی ات آن را پیش ببر. به هر کسی نمی شود راز را گفت. وگرنه بعد از چند روز می بینی چیزی که نمی خواستی کسی بویی از آن ببرد، تمام اطرافیانت می دانند. سعی کن در هر چیزی تعادل را رعایت کنی و برای هر چیزی حد و مرزی در نظر بگیری. وقت خرید آخر سال رسیده است. قبل از رفتن برای خرید شب عید به جیبت نگاه کن تا برای زمان های دیگر پول کم نیاوری. به احساسات دیگران احترام بگذار و جوری رفتار کن که دل کسی را نشکنی. با کسی به درد دل بنشین که نظرات یا گذشته ای مشترک داشته باشی تا بتواند تو را درک کند. درمورد شغلی که به تو پیشنهاد می شود بیشتر تحقیق کن. با پیش آمدن کوچکترین ناراحتی، زانوی غم بغل نگیر؛ بهتر است که به فکر راه رهایی باشی.

فال متولدین اسفند

یارب این آتش که در جان من است *** سرد کن زان سان که کردی بر خلیل
 اگر احساس بی حوصلگی می کنی لازم است دست به کار شوی. می توانی ورزش کنی. لباسهای شاد بپوشی و با دوستان صمیمی ات ملاقات کنی. ذهنت را بیخود درگیر رابطه های پوچ نکن و با افکار بیهوده وقت و انرژی ات را هدر نده. هراس و دلهره را کنار بگذار و قوی باش. اگر درمورد موضوعی فکر می کنی حق با توست محکم سر حرفت بایست و نشان بده که جدی هستی. دلواپسی ها در حال اتمام هستند و بالاخره خبر خوشی را که منتظرش بودی خواهی شنید. به دیگران وعده و وعید زیاد نده. اگر حرفی زدی یا قولی دادی حتما سر حرفت بمان و اگر نمی توانی سر حرفت بمانی به هیچ عنوان قول نده. هدفی در ذهنت داری که برای آن تلاش زیادی کرده ای. باقیمانده انرژی ات را هم برای آن بگذار و بدان اگر تمام کوششت را به کار بگیری حتما پیروز می شوی. مدت زیادی تا پایان سال نمانده. در همین فرصت باقیمانده هم می توانی به مسافرت کوتاهی رفته و هرآنچه برایت تکراری شده را مدتی کنار بگذاری.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار