17. فروردين 1396 - 16:12   |   کد مطلب: 16115
فال هفته سوم فروردین را اینجا بخوانید.
فال,فال هفته,فال هفته سوم فروردین,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

فال هفته سوم فروردین 96

 فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از وهاران:

 

فروردین:

حال و هوای تان خوب است و محیط دور و ورتان زیبا به نظر می رسد، واقعا شگفت آور است که نور خورشید چقدر می تواند همه چیز را دگرگون کند. با این روحیه ی خوب، آماده ی حل چالش های جدید زندگی عاطفی تان هستید. شما و همان کسی که می دانید حسابی به یکدیگر کشش دارید، اما مشکل این است که عاشقانگی هایتان حالت واقعی و شدنی ندارند. باید کمی به حل این مشکل پرداخته و وقتی را برای گفت و گو در مورد آینده تان اختصاص دهید. شاید دارید با عجله رفتار می کنید. به هر رو این هفته هر اتفاقی هم که افتاد باید احساساتتان را با یکدیگر در میان بگذارید. نشاط و شادمانی تان از جایی غیر منتظره نشات می گیرد.

 

اردیبهشت:

هفته‌ی خود را با شهامت و جسارت آغاز خواهید کرد و چه بسا این وضع در بقیه‌ی هفته نیز ادامه داشته باشد. در نیمه‌ی دوم هفته ممکن است جسارت کسی دیگر درگیری‌ای را میان شما و دوست و یا همکارتان ایجاد نماید که با مواجهه‌ای رو در رو و صادقانه می‌توانید آن را رفع و رجوع نمایید. فردی جذاب و منطقی هستید اما با این حال در طول هفته خسته خواهید شد و بهتر است تعطیلات پایان هفته را به استراحت و آرامش بپردازید.

 

خرداد:

در آغاز هفته همه چیز در اوج کیفیت خود است. کی زندگی تان به چنین حالتی رسید؟ چه کسی فکرش را می کرد که در هیئت گروچو مارکس، چنین هنرپیشه وار ظاهر شوید؟ در میانه های هفته باد این شور و شوق ها و فنته ها خواهد خوابید، و البته چه بهتر! اما هنوز برای اینکه نگاهی اندیشمندانه به چیزهای زیربنایی داشته باشید، تلاش لازم است. در آخرین روهای کاری هفته، اینهمه بر رای خود پافشاری نکنید. چرا وقتی به سختی از چیزی که می گویید مطمئن هستید، اینهمه بر آن پافشاری می کنید؟ و از خطرهای وسوسه انگیز دوری کنید. در روزهای پایانی هفته، شاید ستارگاه سفری بیرون شهری را برایتان در نظر گرفته باشند، چه فکر خوبی، نه؟

تیر:

در نیمه‌ی نخست از این هفته، مسائل خانوادگی و داخل منزل نیاز به رسیدگی خواهند داشت و از صحبت با اعضای خانواده، نتایج مفیدی عایدتان خواهد شد. مابقی هفته‌ی شما نیز مملو از انرژی های مهیج خواهد بود و از هر اتفاقی که بافتد، لذت می برید. در تعطیلات هفته عجله به خود راه ندهید و با آرامش از شرایط موجود لذت ببرید.

مرداد:

بالاخره تمام زحمت هایتان به بار می نشینند. کلید موفقیت های اخیرتان پایداری و استواری شما و توانایی تان در کنار آمدن با آدمهای غرغروست. انواع و اقسام شخصیت های گوناگون در زندگی تان وجود دارند، اما شما از آن نوع آدم هایید که می دانند چطور باید همه چیز را آرام و ختم به خیر کنند و حتی کارهای کسل کننده را با لذت انجام می دهید. در ادامه ی هفته از توانایی های ارتباطی تان در زندگی عاشقانه ی خود بهره بگیرید. این روزها مدام به هم نزدیک و نزدیک تر می شوید و همه چیز فوق العاده است.

 

شهریور:

تمام آنچه در ابتدای هفته حواستان را به خود جلب کرده، موقعیت مالی است. اینکه چقدر پول نقد دارید و چقدر از وسایل خانه را می توانید به پول تبدیل کنید، اما راستش نباید به هیچ وجه اینهمه جدی با قضیه برخورد کنید. کافی است از خرج کردن زیادی در هفته ی جاری دوری کرده و همان راه خودتان را بروید، تا همه چیز ختم به خیر شود. این هفته پس زمینه ی غالب بر همه چیز، استواری خواهد بود. و آنچه اهمیت بسیاری دارد این است که وقتی نوبت به خانواده می رسد – به ویژه در آخر هفته که احساسات متشنج می شوند – استواری و پایداری خود را حفظ کنید.

 

مهر:

در آغاز هفته یک سر و گردن از دیگران بالاترید. انگار روی همه ی بیلبوردهای شهر عکس شما را چسبانده باشند. اعتبار و شهرتتان سبب می شود غریبه ها مایل به آشنایی با شما باشند. و شما هم علاقه دارید دیگران را، در واقع آدم های دوردست را، بشناسید. دوست دارید دنیا را ببینید. از ارتباطات خود استفاده کرده و سعی کنید این هفته روی بزرگترین رویاهایتان کار کنید. رفتن به مکانی بکر و دور می تواند کمی آرام تان کرده و پاهایتان را قرص کنید. در پایان هفته، یکی از آشنایانتان برای سفر با شما ابراز علاقه خواهد کرد. این یکی از بهترین ایده هاست که هر روز به سراغ آدم نمی آید.

 

آبان :

در آغاز هفته سیلی از احساسات زندگی تان را در بر می گیرد، و برای اینکه موش آب کشیده نشوید لازم است تا میانه ی هفته چکمه های بارانی تان را به پا کنید. در میانه ی هفته، به ویژه در برخورد با دیگران، حواستان به حساسیت احساسات خود باشد. اگر با کسی رو به رو شدید که عقایدی خشک و دگماتیک دارد، بهتر است با ذهنی بازتر و روشنفکرانه تر از همیشه با او برخورد کنید، هرگز نمی توانید بدانید که این آدم چه حرفی ممکن است برای گفتن داشته باشد. در پایان هفته ممکن است گفته ی کسی آزرده خاطرتان کند، و حق هم داشته باشید، اما احتمال بسیار کوچکی هم بدهید که شاید واقعا طرف مقابل تان منظور بدی نداشته است.

 

آذر:

با آغاز این هفته خودتان را در حال میانجگری در دعوای دو دوست خواهید یافت که اگر مراقب نباشید، خودتان هم درگیر خواهید شد. بهتر است که راهی برای خروج مسالمت آمیز از این دعوا پیدا کنید. شاید بهتر باشد که اصلا بگویید قضیه هیچ ربطی به شما ندارد. از دست دادن احترام، بهتر از‌ آن است که دوستان خود را از دست دهید. تا میانه ی هفته، مسائل مربوط به این دعوا تماما اصلاح خواهند شد و تا پایان هفته همه چیز دوباره گل و بلبل خواهد شد. با اینکه تعطیلات پایان هفته از لحاظ احساساتی، پربار خواهند بود، اما انتظار اتفاق خاصی را نداشته باشید.

 

دی:

ممکن است در آغاز هفته سعی کنید خود را به جلو هول بدهید تا با کسانی که حتی در رقابت با شما نیستند مسابقه بدهید. راهی برای کم کردن شتاب خود و آرام شدن پیدا کنید. در میانه ی هفته، احساساتتان را نشان خواهید داد، و اگر مجرد هستید ممکن است تصمیم دل به دریا زده و حرف دل تان را به آن شخص خاص بگویید. بخت یارتان است پس فدم پیش بگذارید. در پایان هفته حواستان به بحث های کوچک باشد. این توان را دارند که افسار خود را از دستتان رها کرده و تبدیل به مسکلی بزرگ شوند که نیاز به میان جی گری دیگران داشته باشد.

 

بهمن:

برای مدتی تصور می‌کردید که هیچ کاری پیش نمی‌رود اما الان همزمان چند کار به سرانجام خواهند رسید. عجیب است که بعضی وقت‌ها چطور همه‌چیز با هم جفت و جور در می‌آید. موفقیت‌های اخیر شجاعت برنامه‌ریزی‌های بلندپروازانه‌تری را برای آینده به شما خواهند داد. معمولا مهارت خاصی در رسیدن به خواسته‌های خود دارید اما بنظر می‌رسد که الان خواسته‌های واقعی‌تان را نمی‌دانید. بهتر است این هفته را صرف شناسایی اهداف و مشورت با دوستان‌تان کنید.

 

اسفند:

شرایط طوری است که در نخستین روز این هفته امکان بلندپروازی و خیال بافی به بهترین شکل برایتان فراهم است. برای مابقی هفته برنامه ریزی کرده و جای چند اتفاق نا مشخص و پیش بینی نشده را نیز در نظر بگیرید. در پایان هفته ی کاری و همچنین در تعطیلات پایان هفته، پیوند های ماندگاری با افراد برقرار خواهید کرد. عجله در زمانی که همه چیز جالب به نظر می رسد، کار جالبی نیست. 

 

انتهای پیام/ص
 

 فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته  فال هفته

دیدگاه شما

آخرین اخبار