19. اسفند 1395 - 9:04   |   کد مطلب: 15719
چهارمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت»;
۳۰۰ شهیده و ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان وجود دارد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از وجود ۳۰۰ شهیده در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان شناسایی شده اند.
استانداری همدان,همایش اسوه صبر و مقاومت,شهیده,بانوی جانباز,بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

۳۰۰ شهیده و ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان وجود دارد

 

استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرنگار مهر : طاهره دوروزی ظهر چهارشنبه در چهارمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» با بیان اینکه سرافرازی و سربلندی ایران در گرو استقامت و مقاومت اسوه‌های صبر و مقاومت است، عنوان کرد: جامعه به اسوه‌های صبر و مقاومت مدیون است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا را اسوه‌های صبر و مقاومت خواند و گفت: مادران شهدا رازها و ناگفته‌های بسیاری دارند که در صورت بیان این ناگفته‌ها، اسوه‌های صبر و مقاومت الگوهای موفقی برای سایر بانوان خواهند بود.

وی بابیان اینکه در استان ۱۵ مادر شهید تک‌فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده اند و ۱۹۴ مادر شهید نیز دارای تک‌پسر بودند، گفت: ۲۲۹ خانواده دارای دو شهید در استان وجود دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان عنوان کرد: ۱۱ خانواده دارای ۲ شهید و دو خانواده دارای ۴ شهید نیز در استان همدان شناسایی شده است.

دوروزی به وجود بیش از ۳۰۰ شهیده در استان همدان اشاره کرد و گفت: ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان شناسایی شده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز بابیان اینکه شهدا اسوه‌هایی هستند که باید همیشه به آنها توجه کرد، گفت: رسالت بزرگی بر دوش همه ملت ایران از دانش‌آموز تا استاد گذاشته شده است.

مهدی ظفری با بیان اینکه شهدا برای جناح چپ و راست و مسائل حزبی شهید نشدند بلکه برای هدف والای اسلام این راه را انتخاب کردند، گفت: دنیای شهدا دنیایی است که اگر به آن ورود کنیم جامعه متفاوتی خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه اسوه‌ها شاخص انقلاب هستند و راه ما راه مستقیم ولایت است، اظهار داشت: نسل جوان نباید راه شهدا را فراموش کنند.

انتهای پیام/ص

همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت همایش اسوه صبر و مقاومت بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانی بانوان جانباز همدانیشهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده شهیده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده

دیدگاه شما

آخرین اخبار