24. اسفند 1395 - 9:08   |   کد مطلب: 15803
مجید رضا زاده با بیان این که می شود با توانمندی و مهارت آموزی زنان کارتن خواب را به زندگی بازگرداند، افزود: عقیم سازی در واقع عاملی خواهد بود که باعث میشود آن ها دیگر نتوانند به زندگی خود بازگردند.
زنان کارتن خواب,عقیم سازی,مهارت آموزی به زنان کارتن خواب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

توانمندی و مهارت آموزی زنان کارتن خواب/عقیم سازی زنان یعنی گرفتن حق بازگشت به زندگی از آنان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از جام نیوز : مجید رضا زاده گفت: آمار متفاوتی از تعداد زنان کارتن خواب وجود دارد. زنانی که در شرایط بدی به دلایل مختلف به سر می برند، بهتر است به جای پاک کردن صورت مساله با برنامه ریزی های درست و اصولی سعی بر توانمندی این افراد کنیم.

وی با بیان این که می شود با توانمندی و مهارت آموزی زنان کارتن خواب را به زندگی بازگرداند، افزود: عقیم سازی در واقع عاملی خواهد بود که باعث میشود آن ها دیگر نتوانند به زندگی خود بازگردند.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ادامه داد: با قرار دادن وسائل پیشگیری از بارداری در اختیار این زنان می توان به طور موقت از این موضوع جلوگیری کرد اما عقیم سازی زنان کارتن خواب کار اشتباه و غیرقابل جبران است.

انتهای پیام/ص

زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب زنان کارتن خواب عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی عقیم سازی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار