7. فروردين 1396 - 17:54   |   کد مطلب: 15971
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان:
نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا در لاله‌جین برپا شده است
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا برای بازدید گردشگران در شهر جهانی لاله‌جین برپا شده است.
نمایشگاه صنایع دستی,سوغات,لالجین,شهر جهانی سفال,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علی خاکسار با بیان اینکه شهر جهانی لاله‌جین فرصت مناسبی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی به استان همدان است، اظهار کرد: در ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا برای بازدید گردشگران در شهر جهانی لاله‌جین برپا شده است.

وی از اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلفی در شهر سفال و سرامیک لاله‌جین خبر داد و افزود: اجرای برنامه سنتی کردی و بندری در این شهر از جمله برنامه‌های مد نظر است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان به اجرای مسابقات برای نشاط و شادی در بین کودکان اشاره کرد و گفت: اجرای زنده موسیقی سنتی در سفره‌خانه هتل بوعلی سینا در لاله‌جین و اجرای زنده برنامه ساز و دهل در ورودی شهر از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از پخت نان و عرضه آن در میدان شهرداری شهر جهانی سفال خبر داد و یادآور شد: فروشگاه‌داران سفال که سعی بر ارائه صنایع دستی بومی این شهر در فروشگاه‌های خود دارند نیز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

خاکسار یادآور شد: شهر جهانی سفال و سرامیک لاله‌جین با هنرمندان شاخصی در حوزه سفال شرایطی را فراهم کرده تا گردشگران علاوه بر بازدید از این شهر بتوانند سوغات و هدایای کاربردی را به شهرشان ببرند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار