5. بهمن 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 20536
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه,فال حافظ,تعبیر فال,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین خرداد:

در حالیکه ماه در هفتمین خانه شما، یعنی خانه شریکان و دوستانتان قرار دارد، شور و هیجان روابط‌تان بیشتر می‌شود. اما اگر احساس کنید که یک نفر از شما دوری می‌کند، شما هم نمی‌توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید و در این کار به مشکل برمی‌خورید. حقیقت این است که حس امنیت خواهی‌تان فاصله‌ای را بین شما با بقیه ایجاد می‌کند که از آن چیزی که در ظاهر نشان می‌دهد وسیع تر است. به دیگران اجازه بدهید بدون اینکه استقلال و آزادی‌هایشان به خطر افتد، فضایی که برای معرفی کردن خود نیاز دارند را ایجاد کنند. درنهایت این کار می‌تواند تعهدات و عهدهایی که پیش از این داده بودید را معتبرتر کند.

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین تیر:

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مرداد:

اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین شهریور:

به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می‌دانید زندگی طی روزها و هفته‌های آینده چقدر جدی می شود. زمانیکه می‌دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مهر:

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آبان:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آذر:

شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین دی:

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین بهمن:

بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد. بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد.

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اسفند:

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار