8. بهمن 1396 - 17:32   |   کد مطلب: 20575
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه,فال حافظ,تعبیر فال,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین فروردین:

احتمالاً شما موفق شده‌اید که خودتان را از یک مخمصه نجات دهید، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما کار سختی نیست. فقط مطمئن باشید که اشتباهاً رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینکه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می‌تواند شما را به سمت تکذیب کردن سوق بدهد. موقع صحبت کردن مطمئن باشید که حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلکه بر اساس واقعیت پی‌ریزی شده باشند.

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز باوجود اینکه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌کنید، ولی با این حال دیگران باز هم فکر می‌کنند شما اشتباه کرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم کنند، درصورتی که اصلاً اینگونه نیست. پس اکنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نکنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین خرداد:

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین تیر:

شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مرداد:

ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین شهریور:

مریخ منطقی به صورت مربع دور دو سیاره تصمیم شما یعنی مشتری و نپتون در حرکت است و ذهن شما را به حقایقی که خارج از قلمرو زبا ن وجود دارند باز می‌کند. این می‌تواند اگر امروز سعی کنید که در روابط خود خاص باشید کاملاً گیجتان کند چرا که حتی مفاهیم کلی هم می‌توانند دشوار بشوند. اگر به جزئیات توجه کنید باعث سرخوردگی شما می‌شود. بنابراین سعی کنید این کار را نکنید تا فردا که تمرکز شما برگردد.

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مهر:

شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آبان:

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آذر:

شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین دی:

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین بهمن:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اسفند:

 

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار