14. فروردين 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 16058
فرمانده انتظامی استان همدان:
دستگیری باند سارقان حرفه ای منازل در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منازل در همدان خبر داد و گفت: سارقان به 84 فقره سرقت از منازل از سال 92 تاکنون اعتراف کردند.
باند سارقان حرفه ای,همدان,نیروی انتظامی,سرقت از منازل,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دستگیری باند سارقان حرفه ای منازل در همدان

 

باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان 

به گزارش شبنم همدان ، فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس نوشت : سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در پی وقوع چند سرقت منزل در شهر همدان با شیوه و شگردهای خاص موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان در ساعات مختلف شب با شناسایی منازل خالی در فرصت مناسب وارد منزل شده و اقدام به سرقت گاوصندوق، طلاجات، وجه نقد و سایر اشیای با ارزش می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سریالی بودن سرقت‌ها باعث شد موضوع با حساسیت بیشتری پیگیری شود، گفت: با اقدامات فنی و تخصصی ماموران این پلیس، دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار حین ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی سارقان در آخرین سرقت یک دستگاه دوربین حرفه‌ای و 110گرم طلاجات و اشیای دیگری کشف شد، متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه سرقتی شدند اما با بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشودند.

مهدیان‌نسب بیان کرد: هر دو متهم در بازجویی ها به ارتکاب 84 فقره سرقت منزل از سال 92 تاکنون با همدستی چهار سارق دیگر اقرار کردند و با راهنمایی متهمان، بازسازی صحنه‌های سرقت انجام شده و تمامی مالباختگان نیز شناسایی شدند.

وی گفت: در اقدامات پلیسی همدستان این دو سارق که به استان های دیگر متواری شده بودند شناسایی شدند و با هماهنگی مقام قضایی، متهمان دستگیر و به آگاهی استان همدان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده توسط این باند را 24 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ص

باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای باند سارقان حرفه ای نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان نیروی انتظامی همدان سرقت از منازل سرقت از منازل سرقت از منازل سرقت از منازل سرقت از منازل سرقت از منازل سرقت از منازل

دیدگاه شما

آخرین اخبار