21. فروردين 1396 - 16:00   |   کد مطلب: 16169
فراکسیون زنان در بیانیه‌ای با گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تاکید کرد که از پروردگار متعال همراهی و همکاری بیش از پیش زنان و مردان جامعه اسلامی را در راه آبادی و ساختن کشور مسئلت داریم.
فراکسیون زنان,بیانیه,روز پدر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بیانیه فراکسیون زنان به مناسبت روز پدر

 

به گزارش شبنم همدان ، مهرخانه به نقل از ایسنا نوشت : اکبر رنجبرزاده در پایان جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس بیانیه فراکسیون زنان به مناسبت روز پدر را به شرح زیر قرائت کرد:

«پیامبر اکرم (ص): ما أَکرَمَ النِّساءَ إلاّ کَریمٌ وَلا أَهانَهُنَّ إلاّ لَئیمٌ. زنان را جز کریمان گرامی نمی‌دارد و جز فرومایگان خوار نمی‌کند.

در این روز فرخنده میلاد مولی الموحدین علی (ع) و روز پدر را به تمامی بزرگ مردان ایران زمین که با رفتاری کریمانه موجبات برقراری نظم و عدالت الهی در جامعه اسلامی را فراهم می آوردند تبریک می گوییم و از پروردگار متعال همراهی و همکاری بیش از پیش زنان و مردان جامعه اسلامی را در راه آبادی و ساختن کشور مسئلت داریم.»
 

انتهاي پيام/ص
 
فراکسیون زنان فراکسیون زنان فراکسیون زنان فراکسیون زنان فراکسیون زنان فراکسیون زنان بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر بیانیه روز پدر

دیدگاه شما

آخرین اخبار