11. ارديبهشت 1396 - 12:15   |   کد مطلب: 16508
معاونت زنان کنونی تنها به دنبال حواشی و تامین مطالبات سازمان‌های بین‌المللی است و توجهی به وضعیت زنان داخل کشور ندارد.
معاونت امور زنان,فرهیخته,نماینده مجلس,مطالبات زنان,ریاست جمهوری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

معاونت زنان باید فردی فرهیخته باشد نه واسطه ای برای اشاعه افکار غربی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از «بسیج زنان کشور» : فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست‌های دولت آینده باید به گونه‌ای باشد که وضعیت معیشتی مردم رونق پیدا کند، گفت: با بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها، زنان به عنوان نیمی از جامعه آرامش پیدا خواهند کرد.

وی افزود: وضع اقتصادی نامناسب و بیکاری موجب افتادن سنگینی بار معیشتی خانواده بر دوش زنان می‌شود.

آلیا با اشاره به اینکه زنان باید به دور از شعارهای نامزدها به برنامه‌های تحولی در وضع اقتصادی آنان که با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی تهیه شده است، توجه داشته باشند گفت: علاوه بر این  مطالبه عام که به تامین آرامش، سلامت و امنیت خاطر زنان می‌انجامد، باید به مطالبات خاص و ویژه زنان نیز توجه شود.

این کارشناس حوزه زنان تاکید کرد: مطالبه خاص و ویژه زنان، احقاق حقوق همراه با تکریم  آنان در جایگاههای مختلف اجتماعی است.

به عقیده وی کرامت مرحله‌ای فراتر از حقوق است و تامین حقوق زنان باید با کرامت همراه باشد نه منت و تحقیر.

آلیا تاکید کرد: برآورده کننده این حقوق قطعا معاونت زنان در نهاد ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه معاونت زنان ریاست جمهوری باید فردی فرهیخته و با اندیشه‌ای مستقل مبتنی بر اسلام باشد نه واسطه ای برای اشاعه افکار غربی گفت: تنها با داشتن این خصوصیات، این معاونت می‌تواند به خوبی مطالبات زنان ایرانی  را پیگیری کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر معاون امور زنان روحیه مطالبه‌گری ندارد و به دنبال این نیست که  مطالبات این حوزه  را به دیگر وزرا انتقال داده و قوانین را پیگیری کند تا به مرحله اجرا برسد.

آلیا تاکید کرد: معاونت زنان در حال حاضر تنها به دنبال انجام مصاحبه،حواشی و تامین مطالبات سازمان‌های بین‌المللی است و توجهی به وضعیت زنان داخل کشور ندارد. در حالیکه وظیفه این نهاد تامین مطالبات زنان طبق فرهنگ اسلامی و سبک زندگی ایرانی است.

انتهای پیام/ص

معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان معاونت امور زنان ریاست جمهوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری

دیدگاه شما

آخرین اخبار