13. ارديبهشت 1396 - 12:17   |   کد مطلب: 16541
پروژه ساخت و تجهیز مرکز سوانح سوختگی بعثت با پیگیری‌های مستمر مسؤولان دانشگاه و بیمارستان آماده بهره برداری و ارائه خدمات به مراجعین است.
بیمارستان بعثت همدان,مرکز سوانح و سوختگی,وزیر بهداشت و درمان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

افتتاح مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت همدان با حضور وزیر بهداشت

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حمید کیانی‌فتوت اظهار کرد: پروژه ساخت و تجهیز مرکز سوانح سوختگی بعثت با پیگیری‌های مستمر مسؤولان دانشگاه و بیمارستان آماده بهره برداری و ارائه خدمات به مراجعین است.

وی با بیان اینکه این مرکز 6 هزار متر مربع زیربنا دارد، گفت: مرکز سوانح سوختگی بعثت 3 هزار و 500 متر مربع محوطه دارد.

مدیر مرکز آموزشی، درمانی بعثت همدان بخش‌های درمانی این مرکز را شامل بخش اورژانس با 12 تخت، دو بخش بستری 12 تخته، بخش BICU هشت تخت، سه تخت اتاق عمل، ریکاوری پنج تخته و دو تخت اکسیژن هایپر باریک دانست.

وی با بیان اینکه این مرکز 50 تخته دارای واحدهای پشتیبانی آزمایشگاه و رادیولوژی و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مراجعان است؛ گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مصوب دانشگاه علوم پزشکی در سفر ریاست جمهوری به همدان است که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده است.

مدیر مرکز آموزشی، درمانی بعثت همدان اظهار کرد: این پروژه در روزهای آینده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ص

مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت همدان بیمارستان بعثت همدان بیمارستان بعثت همدان بیمارستان بعثت همدان بیمارستان بعثت همدان بیمارستان بعثت همدان وزیر بهداشت و درمان وزیر بهداشت و درمان وزیر بهداشت و درمان وزیر بهداشت و درمان وزیر بهداشت و درمان

دیدگاه شما

آخرین اخبار