21. تير 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 17610
بیانیه جمعی از زنان فرهیخته به مناسبت هفته عفاف و حجاب;
ایجاد فضای امن در شبکه های مجازی در بستر حیا و عفت
جمعی از زنان فرهیخته در بیانیه ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب خواستار ایجاد فضای امن در بستر حیا و عفت در شبکه های مجازی شدند.
بیانیه,زنان,زنان فرهیخته,عفاف و حجاب,شبکه های مجازی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : جمعی از زنان فریخته در بیانیه ای که به مناسبت هفته عفاف و حجاب صادر شده است خواستار ایجاد فضای امن در شبکه های مجازی در بستر حیا و عفت شدند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» (ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته شوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است).سوره احزاب آیه 59

تهدید ها و هجمه های فرهنگی که سال هاست اسلام و ایران را مورد تهاجم قرار داده است اینک پیکره عفاف و غیرت مردمان ایران زمین را نشانه گرفته است. صدای مهیبی که از فروریختن دیواره های عفت و حیا در جهان به گوش می رسد روح هر انسان آزاداندیشی را آزرده می کند و سکوت در این زمینه چه از روی جهل و چه از روی عمد قطعا خیانتی عظیم به حق مسلم هر انسان آزاده ای  است. در جهان امروز که سازمان های حقوق بشری به ظاهر داعیه دار حقوق انسان ها هستند و قدرت های غربی دفاع از حقوق زنان را ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه خود قرار داده اند چشم های خود را روی اصلی ترین حق هر شهروندی که داشتن جامعه ای امن است بسته اند و نه تنها امنیت اجتماعی را نمی بینند بلکه امنیت روان هر شخص را نیز دستمایه بازی های سیاسی خود قرار داده اند و در حالی ندای آزادی سر می دهند که بسیاری به حکم با حجاب بودن در محاکم عدالت نمای غرب کشته می شوند اما باید بدانیم گرچه قرار نیست غصه بهشت و جهنم رفتن مردم را بخوریم ولی قرار نیست بی تدبیری ها نیز نسل آینده را به جهنم سوق دهد و آنها قربانی این بی تدبیری ها شوند .

مادران ایران زمین از گذشته تاکنون برای رشد و تعالی فرزندان خود از جان خود مایه گذاشته و تاریخ نشان داد که ایشان با تربیت شیرمردان و شیر زنان عرصه دفاع نگذاشتند دشمن ارزش های اسلامی و ایرانی را پایمال کرده وامروز نیز نخواهند گذاشت دولت های استسمار گر و برخی ناآگاهان داخلی نسل آینده ایران را بازیچه رسیدن به اهداف شوم خود کنند و برای تربیت این نسل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد لذا از مطالبات مهم و حیاتی مادران در جامعه امروزی این است که دولت محترم آینده  برای دفاع از عفاف و حجاب که حق مسلم هر زن آزاد اندیشی است گفتمان نظام اسلامی را در باب عفاف و حجاب تبین نماید و به شکاکیون در این عرصه اجازه ندهد بر این گفتمان خدشه وارد شود مسئولین بدانند در میان مردم هیچگاه مسئولیت اجتماعی خود را در باب عفاف و حجاب که امری برگرفته از فطرت انسانی و مورد قبول همه ادیان الهی می باشد،  را رها نخواهند کرد و بر این مسئولیت صحه گذاشته و اقدام می کنند چرا که سالهاست این مسئولیت نادیده گرفته شده و در اثر این بی توجهی, دشمنان خوش خیال  به خود اجازه دادند عفاف مردم را در تیررس خود قرار داده و به آن خدشه وارد  کند .

همچنین ما مادران ایران زمین از دولت و شورای عالی فضای مجازی می خواهیم محیطی امن در فضای مجازی را برای جوانان و نوجوانانمان ایجاد نموده و اولویت های تربیتی را در دستور کار خود قرار دهند و ذهن کنجکاو نوجوان را در ناکجا آباد اطلاعات رها نکنند. دولت محترم همانگونه که در حوزه سلامت و اقتصاد وظایفی برعهده دارد سلامت و امنیت روانی جامعه را نیز بایستی فراهم و برنامه های خود جهت جلوگیری از بی اخلاقی و بی عفتی در جامعه را بیان نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار