13. دى 1396 - 13:20   |   کد مطلب: 20205
بیانیه جمع کثیری از زنان فرهیخته سیاسی - اجتماعی:
خواهان اشد مجازات برای فتنه گران و معاندین نظام و ولایت فقیه هستیم
ما زنان و مادران ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی، خواهان اشد مجازات برای فتنه گران جبهه استکبار و معاندین نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستیم.
بیانیه,زنان فرهیخته سیاسی-احتماعی,اشد مجازات,فتنه گران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : در تقویم تاریخ ایران زنان همواره به عنوان مادران، همسران و دختران درخشیده اند؛ آنها همواره برای نگه داشت مام میهن مادرانه دلسوزی کرده و از جان و مال و فرزندان خود گذشته و هم پای مردان   ایرانی عزتمند را ساخته اند.

هنر انقلاب اسلامی این بود كه زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزشهای الهی هدایت كرد و از بی هویتی و بی بند و باری و ابتذال كه سوغات غرب بود، به سوی عزت خواهی، عفاف، درك شخصیت و كمال جویی و تحول فكری و روحی هدایت كرد و از دون مایگی به اوج انسانیت ارتقا بخشید.

زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویش را یافتند و به مقام و منزلت والای خویش پی بردند و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا كردند. این تحول فكری و روحی بزرگی كه نصیب زنان شد، موهبت الهی بود كه امام خمینی بارها از ان به بزرگی یاد كرده و ان را افتخار بزرگ ملت ایران دانست. زنان با عزمی استوار علیه طاغوت و استكبار جهانی به صحنه مبارزه امدند و دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب به خوبی ادا كردند.

حال شاهدیم که عده ای که تاریخ گواه دشمنی آنها را می دهد چگونه امروز بر طبل دلسوزی می کوبند و زنان را به عنوان خاکریز  مهندسی عملیات روانی خود قرار داده و در بنگاه های خبری خود مدعی حضور پر شور و شجاعانه زنان در شورش های خیابانی هستند و  حمایت از زنان ایرانی را بر خود واجب می دانند و داعیه دار آزادی برای آنان هستند اما زهی خیال باطل آنها فراموش کرده اند که ایران اسلامی سالهاست با دستکش مخملین حقوق زن غربی آشناست. دستکشی که سالهاست نخ‌نما شده است.

ما زنان و مادران ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی، خواهان اشد مجازات برای فتنه گران جبهه استکبار و معاندین نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار