14. شهريور 1396 - 21:35   |   کد مطلب: 18447
رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو در همدان خبر داد
اهدای عضو یک نوعروس در همدان
رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان از اهدای عضو یک نوعروس در همدان خبر داد.
اهدای عضو,اهدای قلب,مرگ مغزی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اهدای عضو یک نوعروس در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مجید حمیدی از اهدای عضو جوانی 26 ساله در همدان خبر داد و اظهار کرد: زنده یاد معصومه قرائی، جوانی 26 ساله دچار مرگ مغزی شد و اعضای او به چند بیمار اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه مرحومه قرائی با نامزد خود در تدارک آغاز زندگی مشترک در ایام عید قربان بود که در اثر تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شد، گفت: خانواده او با سخاوتمندی و ایثار تصمیم به اهدای عضو عزیز از دست رفته خود کردند.

رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان با اشاره به اینکه این اهدای عضو، هشتمین مورد رضایت‌گیری اهدای عضو در استان همدان بود، افزود: پس از محرز شدن مرگ مغزی، رضایت‌گیری از خانواده آن مرحوم انجام شد و برای اقدامات لازم به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه اهدای قلب، کلیه‌ها و کبد این بیمار مرگ مغزی به چهار نیازمند به عضو پیوندی زندگی دوباره بخشید، خاطرنشان کرد: روح این مرحوم شاد و نامش ماندگار باشد، بجاست که از زحمات تمام همکاران پرتلاش تیم هماهنگ کننده اهدای عضو استان و بیمارستان سینای تهران برای زحمات تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/ص

اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای قلب اهدای قلب اهدای قلب اهدای قلب اهدای قلب اهدای قلب اهدای قلب مرگ مغزی مرگ مغزی مرگ مغزی مرگ مغزی مرگ مغزی مرگ مغزی

دیدگاه شما

آخرین اخبار