16. مهر 1396 - 8:41   |   کد مطلب: 18909
نمایشگاه عکس با موضوع «نوستالژی دهه 60» در نگارخانه زنگنه مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی همدان گشایش یافت.
نمایشگاه عکس,نوستالژی دهه60,همدان,مجتمع شهید آوینی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

افتتاح نمایشگاه عکس «نوستالژی دهه 60» در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : نمایشگاه عکس با موضوع «نوستالژی دهه 60» در نگارخانه زنگنه مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی همدان گشایش یافت.

بهناز طراح در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان چهارمین نمایشگاه عکس نوستالژی‌های دهه 60 در همدان افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: نخستین دوره این نمایشگاه در موزه رضا عباسی تهران، دومین نمایشگاه در گالری میکا در کیش، سومین نمایشگاه در گالری آرتنای شیراز و اکنون در همدان برپا شده است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه به سبک روایتگری طراحی شده است، افزود: کار ما در این نمایشگاه گروهی است و آثار مشارکتی است به طوری که تابلوها به نام یک شخص خاص نیست.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 19 اثر به نمایش گذاشته شده است، افزود: این آثار مربوط به 23 خانم نقاش است که هر سه 23 نفر برای تابلوها کار کرده‌اند.

طراح شعار گروه را «صلح و دوستی» عنوان کرد و یادآور شد: هدف ما این است که فضای نمایشگاه عامه‌پسند باشد و بتواند با شعار صلح و دوستی نزدیک شود زیرا دهه 60 با همبستگی اقوام و دوران جنگ و المان دهه 60 نزدیکی و قرابت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 نوستالژی دهه 60 

دیدگاه شما

آخرین اخبار