3. بهمن 1396 - 16:45   |   کد مطلب: 20510
رئیس حوزه هنری استان همدان:
برگزاری نمایشگاه عکس دهه فجر در همدان
رئیس حوزه هنری استان همدان از برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر از 14 تا 19 بهمن ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه فعالیت‌های واحد موسیقی نیز از 23 تا 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.
نمایشگاه عکس,دهه فجر,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سید محمدباقر حسینی‌سیر با بیان اینکه کارگاه موسیقی فیلم برنامه مشترکی با واحد موسیقی است که بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری کارگاه عکاسی فیلم نیز به صورت مشترک با واحد تجسمی پیش‌بینی شده است.

وی به ادامه تولید فیلم مستند «سیدجواد» اشاره کرد و گفت: این مستند از سوی بخش حوزه هنرهای تصویری در حال تولید است و تولید پویانمایی «آخرین ماهی» نیز در دستور کار است.

رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه خانه فیلمنامه‌­نویسی حوزه هنری نیز چهارشنبه­‌ها ساعت 15 برگزار می‌شود، افزود: کارگاه بازیگردانی سینما و تئاتر نیز در طول ماه مد نظر قرار گرفته است.

وی از مرور آثار فرهاد و رهرام و کارگاه فیلم مستند با حضور مستندساز خبر داد و اظهار داشت: پیش تولید چند فیلم کوتاه داستانی و مستندنیز در بهمن ماه آغاز می‌شود.

حسینی‌سیر با بیان اینکه کارگاه داستان‌نویسی مقدماتی یکشنبه‌­ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: خانه رمان،کارگاه داستان پیشرفته، کانون داستان کودک و نوجوان و شعر کودک و نوجوان از سوی واحد آفرینش‌­های ادبی تشکیل جلسه خواهد داشت.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی شعر نوجوان و رونمایی از آلبوم موسیقی نوجوان با حضور بیوک ملکی خبر داد و افزود: خانه عکاسان نیز از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار خواهد که برای عموم آزاد است.

رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه نمایشگاه تصویرسازی گروهی نیز برپا خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه هفتم تا 12 بهمن ماه از سوی واحد هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر از 14 تا 19 بهمن ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه فعالیت‌های واحد موسیقی از 23 تا 26 بهمن، نمایشگاه گروهی نقاشی (جمعی از اساتید دانشگاه بوعلی) از 28 بهمن تا سوم اسفند و کارگاه تصویرسازی نیز نیمه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

حسینی‌سیر به نشست خانه نقاشان در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: کلاس‌های آموزشی و جلسه همفکری «راه روشن» نیز در طول ماه از سوی واحد پژوهش و آموزش حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی از سمینار تخصصی موسیقی در طول بهمن‌ماه خبر داد و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه آثار و تولیدات نیز از سوی واحد موسیقی و سرود برگزار می‌شود که برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار