22. مهر 1396 - 8:32   |   کد مطلب: 18996
در نماز جمعه همدان مطرح شد:
قرار گرفتن یک دیوانه در رأس امور آمریکا
خطیب جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: دولت آمریکا دیروز اعلام کرده است می خواهد از یونسکو نیزخارج شود و این نشان دهنده این است که یک دیوانه در راس امور این کشور قرار گرفته است.

به گزارش شبنم ها،

نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الااسلام و المسلمین محمد جوادی خطیب موقت نماز جمعه شهر همدان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین جوادی در خطبه اول به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت :امام زین العابدین در دوران امامت پدر با کرامتش و همچنین در دوران امامت خود در دو محور کارهایش خلاصه می شود, همه شیعیان جهان  باید این دو محور را در زندگیشان  مورد الگو قرار دهند. امام زین العابدین (ع)زینت عبادت کنندگان بود هر کس در در گاه الهی سجده کند سجده های امام سجاد (ع)زینت سجده های او خواهد بود .

خطیب جمعه همدان افزود:  ارتباط امام سجاد (ع) با خدا بسیار قوی بود. امام زین العابدین و دیگر ائمه غیر از خدا هیچ چیز را نمی دیدند  . در دنیای امروز  باید دستی هم برای یاری مردم بلند کنیم. حضرت سجاد (ع)سختی های بسیاری در دوران حیات خود لمس کردند و اگر مسائل میمانمار و مردم مظلوم بحرین در دوران زندگی ایشان رخ می داد هرگز به سادگی از کنار مسائل انسانی نمی گذشتند .شیعیان باید  دو محور اصلی ارتباط با خدا و ارتباط  مردمی را در زندگی خود پیاده نمایند  .

جوادی تصریح داشت :دولت آمریکا دیروز اعلام کرده است می خواهد از یونسکو نیزخارج شود و این نشان دهنده این است که یک دیوانه در راس امور این کشور  قرار گرفته است   .

جوادی خطیب جمعه موقت همدان  در خطبه نخست به کمک های امام سجاد ازلحاظ مادی اشاره داشت اما در  خطبه دوم به کمک های فرهنگی امام سجاد (ع)اشاره داشت و گفت :امام سجاد (ع)به فرزند خویش سفارش می کند با انسان های دروغگو همنشین مباش چون مسیر دور را نزدیک نشان می دهد و برای انسان همچون سراب است . با انسانهای نادان نیز  همنشین مباش چون به گمان خود می خواهند به تو خیر برسانند اما موجب متضرر شدن تو می شوند .با کسانی که صله رحم به جا نمی آورند نیز همنشین مباش چون این افراد مورد لعن قرآن قرار گرفته اند .

حجت الاسلام و المسلمین به مناسبت هفته نیروی انتظامی یاد اور شد :این هفته را به کارکنان گرانقدر نیروی انتظامی تبریک می گویم و همچنین سالگرد شهادت ایت الله اشرفی اصفهانی و همه شهیدان محراب و شهدای نیروی انتظامی را گرامی می دارم .

 

وی اضافه کرد :جامعه امروز برای ارتقا علمی و فرهنگی کشور   نیازمند همکاری نزدیک بین اولیا و مربیان است و مقرراتی که در مدرسه بنیان می شود نباید در منزل نقض شود همچنین اصولی  که در منزل وجود دارد نباید در مدرسه مورد خدشه قرار بگیرد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار