9. آبان 1396 - 21:31   |   کد مطلب: 19256
معاون بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: سه موکب ویژه بانوان در مسیرهای راهپیمایی اربعین (در عراق) ایجاد شده است تا به بانوان خدمات ارائه دهد.
راهپیمایی,اربعین,بانوان,موکب بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : لاله افتخاری در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: یک برنامه برای ایجاد موکب های ویژه بانوان در نظر گرفته شد که تاکنون یک موکب در کربلا و دو موکب دیگر در نجف راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این موکب ها، سخنران، مبلغ، مشاور و پاسخگو به سوالات و شبهات شرعی بانوان پاسخ می دهند.

افتخاری تصریح کرد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در کربلا که تاکنون سه نشست با موضوعات مختلف نقش مدیریتی و راهبری حضرت زینب (س) از عاشورا تا اربعین که نشان دهنده شخصیت زن تربیت شده مکتب وحی است، پیش بینی شده است.

معاون بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: در بحث جمعیت، الگوی سوم زن، ایثار و مقاومت، خطبه حضرت زینب (س)، عامل جهانی سازی اربعین در این موکب ها بحث خواهد شد. همچنین گروه قرآنی با بهترین اساتید، برنامه های جمع خوانی و آموزش حفظ قرآن نیز از برنامه های ویژه در ایام راهپیمایی اربعین برای بانوان استضمن این که یک تیم از سخنرانان برجسته کشوری در موکب های مختلف برای بانوان سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار