19. تير 1394 - 14:52   |   کد مطلب: 6454
بانوان همدانی با محكوم كردن جنايات و وحشي گريهاي رژيم غاصب اسرائيل اعلام کردند همواره با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس به جنايتكاران خواهد فهماند كه دوران زورگويي و وحشي گري آنان به پايان رسيده و مسلمانان سراسر جهان همزمان و هم دل از مردم مظلوم غزه حمايت مي كنند.
بانوان همدانی  از حضور خود در راهپيمايي روز قدس مي گويند

به گزراش شبنم ها، این شیر زنان بیشه خمینی  روز جهانی قدس روز را روز  اعلام برائت و تنفر مسلمانان و ملت های آزادی خواه جهان بر علیه مستکبرین خواندند و بیان داشتند نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس نشان از درایت و تدبیر امام خمینی(ره) جهت افشای چهره رژیم صهیونیستی غاصب دارد.

حضور گسترده و همیشگی بانوان در کنار شیر مردان دارالمومنین نمایش وحدت ملت بزرگ ایران است و این حضور نشان دهنده ی وفاداری این ملت  به آرمان های امام و انقلاب است.

 در این روز حماسه آفرین یک بانوی همدانی با اعلام انزجار و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیسم گفت: روز قدس روز فریاد بلند ملت های مسلمان علیه ،ظلم و ستم استکبار جهانی و تجلی وحدت، یکپارچگی و ایستادگی، پایداری مسلمان است .

وی افزود: ما بانوان همدانی همچون سالهای گذشته با اقتدار و قدرت از کشور خود و مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و  امسال پشتیبانی خود را به این وسیله از تیم مذاکره کننده اعلام می داریم .

مادر شهیدی با قد خمیده شركت در راهپيمايي روز قدس را وظیفه خود دانست و بیان کرد:مردم ما  همواره در صحنه حضور دارند و گوش به فرمان رهبری هستند و اشاره کرد روز قدس یادگاری ماندنی از امام راحل (ره) است و ما بنا به توصیه امام (ره) همیشه حامی مردم مظلوم فلستین هستیم .

یکی از شهروندان دانشجوی  همدانی پیام این حضور حماسی را اینگونه بیان کرد که دشمنان اسلام و ایران بدانند که برای این سرزمین  چه توافق بشود و چه توافق نشود این ملت همیشه پای حفظ ارزش های این نظام ایستاده و تا آخرین نفس از این آرمان ها دفاع خواهیم کرد  و گوش به فرمان رهبر ی خواهیم بود .

خانم رضایی دانشجوی  ترم  آخر شیمی گفت: روز قدس روز دفاع از اسلام است و ما برای  حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حضور داریم اما حضور در  راهپیمایی امسال یک پیام  و ویژگی خاص دارد و آن حمایت این مردم از تیم مذاکره کننده هسته ایست.

رضایی افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند که در شرایطی  شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از یاد ملت ایران نخواهد رفت و این روحیه استکبار ستیزی  و دفلع از حق درمقابل باطل در غیرت ایرانی  موج خواهد زد .

 دیگر شهروند همدانی حضور با شکوه بانوان  را اینگونه تفسیر کرد که: بانوان همیشه در صحنه  بوده و دوشا دوش مردان این سرزمین حماسه آفریدند وی ادامه داد:ما با حضور خود در راهپیمایی ها اتحاد یکپارچگی و همدلی خود را به گوش جهانیان خواهیم رساند و دشمنان بدانند که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد ماند و اسرائیل این غده سرطانی همانگونه که امام عزیز فرمودند از صحنه روزگار محو خواهد شد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار