17. آبان 1396 - 13:44   |   کد مطلب: 19371
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه همدان:
اعزام 13 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از اعزام 13 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.
بسیج دانش آموزی,مناطق عملیاتی غرب,اعزام دانش آموزان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سرهنگ محمدتقی امیدی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه همدان تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 7800 دانش‌آموز به مناطق غرب کشور و 5200 نفر نیز به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و تفاهم مشترک در زمینه ساماندهی و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد، یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان از 20 مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: اعزام 4 دوره از کاروان خواهران به مناطق عملیاتی غرب کشور انجام شده و اعزام برادران نیز در حال انجام است اما به علت اینکه در ایام اربعین ناوگان حمل‌ونقل جوان‌سیر درگیر بود، اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی نیز موقتا تا پایان اربعین متوقف شده است.

 امیدی یادآور شد: تا کنون 4 هزار و 200 نفر خواهر و 890 نفر نیز برادر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده که پس از اتمام دوره برادران در غرب کشور، بلافاصله اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در جنوب کشور آغاز می‌شود.

 وی تأکید کرد: علاوه بر اعزام 13 هزار دانش‌آموز، 400 دانش‌آموز نخبه و شماری از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیز به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار