12. آبان 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 7885
بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان در آستانه یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر لانه سلطه و توطئه بود
بسیج جامعه زنان در این بیانیه آورده است تسخیر لانه جاسوسی خروشی آگاهانه بود که همچون خون جاری در رگ های جامعه، حیات واقعی ملت ما را تضمین کرد.

 به گزارش شبنم ها،  بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین استان همدان  به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد :

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان 1358 در واقع تسخیر لانه سلطه و توطئه بود. این عمل دانشجویان پیرو خط امام(رحمه الله)، اگرچه واکنشی در مقابل تهاجم استکبار جهانی بر ضد نظام نوپای اسلامی به شمار می رفت درعین حال خبر از پایان یافتن سلطه استکبار جهانی بر میهن اسلامی داشت.

تسخیر لانه جاسوسی خروشی آگاهانه بود که همچون خون جاری در رگ های جامعه، حیات واقعی ملت ما را تضمین کرد؛ به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را  در آنان زنده ساخت.

سلام بر 13 آبان، روزی که ملت ما با عشق و ایمان و آرمان خویش همه قدرت های استکباری را به سخره گرفت و شکوه پوشالی شان را پایمال کرد.

ما زنان ولایتمدار و بصیر استان همدان، روز 13 آبان با حضور گسترده و انقلابی در راهپیمایی شرکت فعالی داشته و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله) «هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم» و با مشت های گره کرده و فریادهای انقلابی، کران تا کران حیات را از تحرک و مبارزه و فریاد بر ضد مستکبران سرشار می سازیم و از هیچ قدرتی جز خداوند قادر متعال نمی هراسیم و با دل های قوی و متحد همراه با اتحاد مردم خداجو فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار جهانی» سرخواهیم داد.

وعده دیدار ما 13 آبان ماه سال 1394

دیدگاه شما

آخرین اخبار