1. آذر 1396 - 12:06   |   کد مطلب: 19580
در این کارگاه اعضای خانه تصویرسازی حوزه هنری استان به همراه کودکان اقدام به نقاشی و تصویرسازی می‌کنند و در این جریان هنری از یکدیگر تأثیر می‌پذیرند.
کتابخانه مرکزی همدان,کارگاه تصویرسازی,نقاشی کودکان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سیدیونس اشرفی‌پور اظهار کرد: در این کارگاه اعضای خانه تصویرسازی حوزه هنری استان به همراه کودکان اقدام به نقاشی و تصویرسازی می‌کنند و در این جریان هنری از یکدیگر تأثیر می‌پذیرند.

وی افزود: استفاده از تکنیک‌های مختلف، به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و داشته‌ها و همچنین فعالیت گروهی از جمله تجربه‌هایی است که کودکان در این کارگاه کسب خواهند کرد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان تأکید کرد: این کارگاه همچنین برای اعضای خانه تصویرسازی نیز موثر بوده و آنها را به دنیای فکری و تصویری کودکان که مخاطبان اصلی تولیدات تصویرسازی هستند، نزدیک‌تر می‌کند.

اشرفی‌پور در پایان گفت: چهارمین کارگاه تصویرسازی و نقاشی کودکان روز پنجشنبه 2 آذرماه 96 از ساعت 9 الی 12 در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان کارگاه نقاشی کودکان تصویرسازی تصویرسازی تصویرسازیتصویرسازی تصویرسازی تصویرسازی تصویرسازی تصویرسازی کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار