2. آذر 1396 - 20:13   |   کد مطلب: 19604
نمک دریایی به‌طور باور‌نکردنی در رشد و تقویت موها موثر است. افرادی که از ریزش موها رنج ‌می‌برند اغلب از افراد گوناگون می‌شنود که استفاده از نمک دریایی می‌تواند به‌طور طبیعی به رشد دوباره موهای‌شان کمک کند.
نمک,شامپو,حمام,ریزش مو,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : همه ما به خوبی از حقیقت مزیت استفاده از نمک مخصوصا درون آشپزخانه منزل‌مان آگاه هستیم و می‌دانیم این ماده خوراکی چه کارایی‌های متفاوتی دارد و تا چه میزان می‌تواند به درد بخور باشد. اما آیا می‌دانستید نمک دارای خاصیت پنهان و اعجاب‌انگیزی است که می‌تواند برای موها و پوست بدن‌تان هم بسیار مفید و موثر باشد. نمک خواص ویژه‌ای دارد که برای حفظ زیبایی بسیار تاثیرگذار و قدرتمند است. با استفاده از این ماده طبیعی می‌توانید زیبایی پوست و موی خود را ذخیره و حفظ کنید.

از تسکین و التیام انواع اگزمای پوستی گرفته تا نرم و لطیف کردن موها، اضافه کردن نمک برای دنبال کردن برنامه زیبایی شما بسیار کارآمد و موثر است و می‌تواند ایده جالب و عالی باشد. اما گذشته از تمام این موارد، آیا باور می‌کردید اضافه کردن نمک به شامپوی شما هم می‌تواند مشکلات و معضلات موی شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد و یا حتی برطرف کند؟ باور نمی‌کنید؟ کافی است این مطلب را دنبال کنید تا خودتان به مزایای مفید آن در جهت بهبود شرایط و سلامت موهای‌تان آشنا شوید.

نمک به رشد موها کمک می‌کند

نمک دریایی به‌طور باور‌نکردنی در رشد و تقویت موها موثر است. افرادی که از ریزش موها رنج ‌می‌برند اغلب از افراد گوناگون می‌شنود که استفاده از نمک دریایی می‌تواند به‌طور طبیعی به رشد دوباره موهای‌شان کمک کند. اما روش راحت‌تری هم برای استفاده از نمک و هم‌زمان استفاده از فواید آن وجود دارد. ابتدا به صورت عادی موهای‌تان را بشویید و بعد یک قاشق‌غذاخوری نمک‌دریایی روی پوست سرتان بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید و دوباره موهای‌تان را بشویید. سعی کنید تا حد امکان این کار را دوبار در هفته تکرار کنید تا خودتان طی یک ماه شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن باشید.

نمک به از بین رفتن شوره‌سر کمک می‌کند

شوره‌سر، پوسته‌های ریز و سلول‌های پوستی مرده روی پوست سر هستند که بیشتر اوقات به دلیل نقص و عملکرد ناصحیح گردش خون به وجود می‌آیند. نمک دریا توانایی این را دارد تا گردش خون را تحریک کند و موجب تشدید و فعال شدن آن شود.

این موضوع برای حفظ سلامت پوست سر و کاهش میزان شوره‌های آن بسیار مهم و حیاتی است. موهای‌تان را به چند قسمت مختلف تقسیم کنید و روی هر بخش مقداری نمک دریا بپاشید. نوک انگشتان‌تان را مرطوب کنید و برای مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کف‌سرتان را ماساژ دهید و بعد به طور معمول و مثل همیشه موهای‌تان را بشویید. این‌ کار از پوست ‌سرتان حفاظت می‌کند و کمک می‌کند از ناراحتی‌های پوستی مثل رشد قارچ‌ها پیشگیری شود.

نمک کمک می‌کند تا از دست موهای‌ چرب خلاص شوید

چربی پوست سر و موها به دلیل ترشح بیش از حد غده‌های چربی است. شما می‌توانید این معضل را با استفاده از نمک حل و برطرف کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، اضافه کردن ۲ قاشق‌غذاخوری نمک درون قوطی شامپوی‌تان است. خوب آن را تکان دهید تا شامپو و نمک حسابی با هم مخلوط شوند. برای شستن موهای‌تان از این شامپو استفاده کنید و خودتان شاهد نتیجه قابل توجه آن باشید. با استفاده از این روش موهای‌تان سالم‌تر و بدون چربی می‌شود.

سلامتیسم

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار