14. اسفند 1396 - 8:38   |   کد مطلب: 21049
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
طرح "آرامش بهاری" در 71 بقعه متبرکه همدان برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح آرامش بهاری در 71 بقعه متبرکه همدان خبر داد.
طرح آرامش بهاری,بقاع متبرکه همدان,ایام نوروز,سازمان اوقاف همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

 طرح "آرامش بهاری" در 71 بقعه متبرکه همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به آستانه عید نوروز از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان در این ایام سخن گفت و اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان طی ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی آرامش بهاری هر سال در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود و این یک برنامه کشوری است، گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید به این دارند که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود و سازمان اوقاف و امور خیریه استان نیز در این راستا طرح آرامش بهاری را هر سال طی ایام نوروز برگزار می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اهمیت به تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران بقاع متبرکه طی این ایام، افزود: در 71 بقعه متبرکه استان طرح آرامش بهاری طی ایام نوروز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح آرامش بهاری بیش از 50 روحانی مبلغ با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان همکاری خواهند داشت، خاطرنشان کرد:‌ فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی با برپایی خیمه‌های معرفت طی این ایام در برنامه است.

کاروند با اشاره به برگزاری دوره آموزشی و توجیهی طرح آرامش بهاری طی فردا در حسینه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان، خاطرنشان کرد:‌ این جلسه با حضور هیأت امنا، خادمان و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه و مساجد و دست‌اندرکاران اجرای طرح آرامش بهاری برگزار خواهد شد.

وی به حضور نماینده معظم ولی فقیه در استان و فرماندهی انتظامی استان همدان در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خوب و اثرگذاری را در ایام نوروز در آستان مقدس امامزادگان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ص

طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان بقاع متبرکه همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار