28. اسفند 1396 - 22:53   |   کد مطلب: 21253
درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی در بیمارستان قلب فرشچیان همدان راه انداری شد.
دانشگاه علوم پزشکی همدان,دندانپزشکی,درمانگاه,بیمارستان قلب فرشچیان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : عبادی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه مردم درایام تعطیلات نوروزی می توانند مراجعه واز خدمات بهره مند شوند گفت: این درمانگاه بشکل شبانه روزی ارائه خدمت خواهد داد.

وی ادامه داد:خدمات شبانه روزی در این درمانگاه دندانپزشکی بشکل دائم خواهد بود.

عبادی خاطر نشان کرد: خدمات این درمانگاه اورژانسی وسراپایی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت:هزینه های درمان در این درمانگاه به صورت دولتی است.

مدیر تجهیزات پزشکی درمانگاه علوم پزشکی هم از راه اندازی سیستم RVG برای نخستین بار در استان همدان خبرداد واظهار داشت:این سیستم بدون نیاز به اتصال و استفاده از  سیستم نرم افزارقادر به فعالیت است.

بهروز مراد حاصل افزود: این نوع رادیوگرافی بسیار پیشرفته است و قابلیت عکسبرداری را به صورت دیجیتالی و با یک دهم میزان اشعه به بیماران ارائه خدمات می دهد.

وی خاطر نشان کرد: تصاویری شفاف و دقیق در کمتر از 3 ثانیه بر روی کامپیوتر آماده و قابل چاپ می باشد و نیازی به استفاده از دستگاه ها وسیستم های قدیمی نیست.

مراد حاصل بیان کرد: این سیستم نرم افزاری بسیار پیشرفته و قوی با دسترسی آسان به تمام ابزارهای موردنیاز جهت هر گونه تغییر و تصحیح، امکان آنالیز تصاویر را در بزرگنمایی مناسب و دلخواه در اختیار دندانپزشک قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: در این سیستم مونیتورینگ ، تمامی رادیوگرافی ها بشکل  شبکه بر روی یونیت های کلینیک نصب شده و دسترسی به آن از تمامی مانیتورها امکان پذیر است، همچنین  علاوه بر آن امکان داشتن کپی در آرشیو از تمامی فایل های ایجاد شده به صورت دیجیتالی بر روی کامپیوتر و همین طور نسخه چاپ شده آن وجود دارد.

این مسئول افزود: طراحی ویژه این دستگاه باعث جلوگیری از بروز آسیب به دهان بیمار در هنگام قرار گیری داخل دهان شده و سهولت در پوزیشنینگ را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار