25. فروردين 1397 - 9:09   |   کد مطلب: 21529
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آمریکا برای جبران ۷ سال شکست خود از جبهه مقاومت به‌دنبال حمله مجدد به سوریه است گفت:جای تاسف است که دولت یک کشور مسلمان هزینه لشگرکشی‌های آمریکای به مردم مظلوم سوریه را تقبل می‌کند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت:خوش خلقی حضرت محمد(ص) و توصیه‌های ایشان به صبر و کظم غیض در حق خانواده و دیگران باید مورد توجه مومنان باشد.

وی با بیان اینکه در سنن‌النبی تاکید شده که اگر در اختلافی دیدید فرد مقابل حق می‌گوید بپذیرید و همواره حتی وقتی مورد تهمت یا بغض قرار گرفتید گذشت کنید، افزود:ما بایدامام شناسی خود را با مطالعه تقویت کنیم .

امام جمعه همدان گفت: امام خمینی (ره) بیان کرده اند یک "باء" بسم الله الرحمن الرحیم قرآن با هزار حجاب صادر شده که نزول کامل معارف و اسرار آن را حتی کوه‌ها تاب نمی آوردند و شما ببینید وجود نازنین رسول خدا چه ظرفیتی داشته که قرآن را دریافت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا برای حمله به سوریه دروغ‌پردازی می‌کند تا به خیال خود 7 سال شکست از جبهه مقاومت را جبران کند،افزود: در طول دفاع مقدس صدام با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی انواع سلاح شیمیایی علیه ملت ایران به کار بردند و حالا مسائل شیمیایی را بهانه تهاجم به سوریه قرار داده‌اند.

 وی با بیان اینکه در بمباران رژیم خونخوار صهیونیستی چند تن از عزیزان ما هم به شهادت رسیدند، افزود: اینها همه نشان می‌دهد این رژیم سفاک از شکست‌ها دستپاچه و مستاصل شده و مطمئنا شر آنها به خودشان بازمی‌گردد.

امام جمعه همدان با قدردانی از راه‌اندازی راه آهن به همدان گفت:متاسفانه جانمایی ایستگاه این راه‌آهن برای شهر همدان مناسب نبود و حالا برای ساخت ایستگاه جدید در نزدیک ترمینال اتوبوس هزینه سنگین باید انجام داد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار