6. دى 1393 - 20:07   |   کد مطلب: 4465
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه مجازات سران فتنه خط قرمز نظام است، گفت: مجازات سران فتنه موجب بقای نظام و دلگرمی مردم خواهد شد همچنین به قانونمند شدن کشور کمک می کند.
مجازات سران فتنه خط قرمز نظام است/

 به گزارش شبنم ها به نقل از طنین  یاس :فرشته روح افزا ،با ابراز تأسف از اینکه قوه قضاییه نسبت به عملکرد سران فتنه نظیر موسوی، کروبی، خاتمی، و حامیانی نظیر فرزندان هاشمی و علی مطهری و برخی سیاسیون اقدام جدی و قاطعانه انجام نمی دهد، اظهار داشت: از آنجایی که صعه صدر نظام بالا است شاید به این خاطر است که قوه قضایه در مجازات سران فتنه تعلل می کند؛ هیچ کس وظیفه خود را در خصوص مجازات سران فتنه به خوبی انجام نمی دهد.

وی افزود: باید برای اینکه دیگر بستر فتنه ای در کشور فراهم نشود، اقدام جدی صورت گیرد از انجایی که فتنه گرها خط فکری غلطی در کشور ایجاد کردند و افرادی ناآگاهانه طرفداری از آن می کنند، باید با این فتنه و فتنه گر ها با زبان قانون صحبت کرد و محاکمه شوند تا درس عبرتی برای افرادی که قصد فتنه گری دارند، باشد.

روح افزا با بیان اینکه مردم، حماسه 9 دی را هدایت کردند، بیان کرد: مسئولانی که دم از مردمی بودن، دموکراسی و گفتمان می زنند پس چرا حق ملت را نادیده و به اندیشه های آنها احترام نمی گذارند و در مجازات سران فتنه تعلل می کنند؛ مجازات فتنه گرها خط قرمز نظام است چرا که این افراد به جان، مال و افکار مردم تعرض کردند و باید مجازات سنگینی را برای آنها لحاظ کرد در غیر اینصورت مردم از نظام و قوه قضاییه دلسرد می شوند.

وی تصریح کرد: مجازات سران فتنه یکی از مطالبات به حق مردم است که باید تحقق پیدا کند این فتنه گرها به ساحت مقدس ائمه اطهار که بالاترین حرمت را در بین مسلمان دارند جسارت بزرگی کردند؛ اگر نظام نخواهد با این فتنه گران برخورد قانونی کند، نقشه ای دیگر برای براندازی نظام خواهند کشید.

روح افزا افزود: امروزه شاهدیم که حامیان فتنه در رسانه ها دم از بی گناه بودن سران فتنه، عفو از سوی رهبری می زنند و اعلام می کنند که نباید فتنه خطاب کرد؛ سران فتنه و حامیانشان بداندد ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و هر چه ایشان امر کنند، انجام می دهیم البته مقام معظم رهبری هیچگاه حق مطالبه گری مردم در خصوص مجازات سران فتنه را نادیده نمی گیرند.

روح افزا بیان کرد: سران فتنه باید پاسخگو باشند و اگر می گوید پشیمان هستند بیایید و در مقابل مردم اعتراف و عذرخواهی کنند و برای مردم تبیین کنند که اساس و ریشه این فتنه چه بود؛ البته  سران فتنه از چشم مردم افتاده اند و هیچ وجهه ای در بین مردم ندارند.

این استاد دانشگاه  ادامه داد: عدم مجازات سران فتنه خیانت در حق خون شهدا، و ملت ایران است، این مسئله باعث می شود جوانان ما خصوصا قشر دانشجو دچار سردرگمی شوند؛ مجازات سران فتنه موجب بقای نظام و دلگرمی مردم خواهد شد همچنین به قانونمند شدن کشور کمک می کند.

روح افزا افزود: مردم ولایتمدار تعلل قوه قضاییه در مجازات سران فتنه را نمی پذیرد و اگر تا کنون صبوری کرده به  این دلیل است که که دنبال وحدت و گوش به فرمان رهبری است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب لحظه ای دست از دشمنی با ما بر نمی دارند و هم اکنون نیز لایه های پنهانی در فعالیت هستند و می خواهند بستر دیگری از فتنه را فراهم کنند و قوه قضاییه موظف است که مانع از این فتنه ها شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار