7. دى 1393 - 13:36   |   کد مطلب: 4473
روز ۹ دی نقطه عطف در تاریخ تشکیل جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق و پیوند ناگسستنی امت با امام خود بود. روز ۹ دی به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است .
بیانیه مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان

­

به گزارش شبنم ها همزمان با فرارسيدن سالروز حماسه ۹ دي، موسسه فرهنگی حورا بیانیه ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است :

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود. امام خامنه ای(مد ظله العالی )

روز ۹ دی نقطه عطف در تاریخ تشکیل جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق و پیوند ناگسستنی امت با امام خود بود. روز ۹ دی به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است .

این حماسه عاشورایی، آئینه تمام نمای بصیرت، بیداری، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی تحت مدیریت نظام و شبکه صهیونیسم جهانی، در فتنه بزرگ و پیچیده پس از انتخابات سال 88 بود که در مقطعی حساس تهدید دشمن را به فرصتی برای شکوفایی و نمایش قدرت انقلاب و نظام در دوره‌ای جدید تبدیل کرد.

این حماسه سترگ و شگفت‌انگیز پس از 8 ماه تحرک فتنه‌گران اجیر شده کانون‌های استکباری، توانست انقلاب اسلامی و ملت ایران را به فضل الهی از توطئه‌ای بسیار پیچیده و خطرناک عبور داده و با کور کردن چشم فتنه و منزوی ساختن سران فتنه و خواص بی‌بصیرت، سر فصل نوینی در روند تکاملی انقلاب و پیوند عمیق امام و امت در جامعه اسلامی بگشاید.

فتنه سال ۸۸ بی‌تردید تقابل یک جناح سیاسی با جناح دیگر در دایره نظام جمهوری اسلامی یا غائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به نظام دینی نبود. فتنه ۸۸ نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید و رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصری صهیونیست همچون “‌مایکل لدین”،”جین شارپ” و “‌جورج سورورس”، جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است ،این که فتنه ۸۸ نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.

بهانه حادثه 88 که از آن به عنوان فتنه ياد مي شود بر مبناي يک دروغ بزرگ شکل گرفت، نسبت دروغ تقلب به نظام اسلامي و زیر سوال بردن آبروی نظام.

در پي اين اتفاق، حوادث ناگواری از جمله کشته و شهيد شدن عده اي از مردم،  تخريب اموال عمومي، جسور شدن دشمنان تابلودار انقلاب و  نشانه رفتن اصل ولایت فقیه، خدشه دار شدن وجهه بين المللي ايران، پاره کردن عکس امام خمینی و هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله حسین(ع) اتفاق افتاد که موجبات خشم و انزجار مردم از این جریان گشت. بر کسي پوشيده نيست که در اين ميان  کشورهاي بيگانه و به ويژه مثلث آمريکا، انگليس و اسراييل نقش عمده ای را در هدایت آشوب ها و هدایت سران داخلی فتنه داشته اند و غبار فتنه را بيشتر و تبعات آن را بزرگتر کردند که حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی )می فرمایند: رئیس‌جمهور آمریکا با کمال وقاحت ایستاد و از فتنه‌گران در تهران حمایت کرد؛ حالا هم اخیراً دارند حمایت میکنند.

در ورای دروغ تقلب به نظام جمهوری اسلامی اتفاق ناگوار و دردمندانه دیگری افتاد و آن هتک حرمت به عزای امام حسین عليه السلام است. آيا امام حسين نيز متهم به تقلب بود که فتنه گران اينگونه به نهضت عاشورا تاختند؟

آنچه که در این میان قابل ذکر است هدایت و راهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت بود که توانستند کشور را از طوفان حوادث و فتنه های سهمگین به مدد الهی و با حضور ملت با بصیرت ایران نجات دهند و اقتدار نظام اسلامی را به حدی برسانند که امروزه، هیچ اتفاقیتاکید می شود هیچ اتفاقی در منطقه فوق استراتژیک جهان بدون در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی، قابل تحلیل و ارزیابی نیست.

در این بیانیه با تبیین حماسه 9 دی ماه سال 88، تجدید بیعت ملت مؤمن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول و ارزش های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت را از جمله ره‌آوردهای آن واقعه فراموش ناشدنی بر شمرده شده و تاکید می‌شود: ملت نستوه و با بصیرت ایران به برکت آموزه‌های راهبردی فتنه  88 و حماسه 9 دیماه دیگر اجازه نخواهد داد فتنه‌جویان و منحرفین از فرصت‌های نظام و عرصه‌های مردمسالاری دینی - مانند انتخابات - در کشور، سوءاستفاده و با تحرکات فریبنده و دشمن‌پسند، فتنه‌های جدیدی را مهندسی و عملیاتی کرده و با پشتیبانی و هدایت شبکه‌های صهیونیستی و استکباری اهداف ضد انقلابی و مغایر با منافع، مصالح و امنیت ملی کشور را دنبال نمایند.

بانوان بصیر استان همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، با تجلیل از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه 88  و تاکید بر لزوم بازخوانی و واکاوی مستمر علل و چرایی حماسه 9 دی برای نسل های جوان و آینده ساز ایران زمین و تبدیل آن به یک حقیقت ملموس، همیشه جاری و الهام‌بخش در روند رو به جلوی انقلاب و در عینیت جامعه اسلامی می نماییم و بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی )تجدید میثاق نموده و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار