29. بهمن 1393 - 13:23   |   کد مطلب: 5004
در کارگاه های آموزش فرهنگ شهروندی شهرداری همدان:
نوجوانان و جوانان با اصول انقلاب اسلامی ایران آشنا می شوند
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان بر ضرورت آشنا کردن نوجوانان و جوانان با اصول انقلاب اسلامی ایران در کارگاههای آموزش فرهنگ شهروندی شهرداری همدان تأکید کرد.
نوجوانان و جوانان با  اصول انقلاب اسلامی ایران آشنا می شوند

 به گزارش شبنم ها، محمدرضا بیاناتی معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در نشست‌ آموزش فرهنگ شهروندی با موضوع سبک زندگی اسلامی، در خصوص توجه ویژه به امور اجتماعی و فرهنگی درنسل چهارم گفت: بسترسازی ذهنی کودکان موجب آشنایی با آرمان های انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت امام راحل و پایدار کردن نقش و جایگاه ولایت فقیه می شود.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب و صیانت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار آگاه سازی و اطلاع رسانی کودکان و نوجوانان با فضای سالهای انقلاب شد.

بیاناتی در این مراسم برنامه ریزی در جهت سوق دادن جوانان ونوجوانان به سمت الگوهای اسلامی و ارتقاء آگاهی کودکان و نوجوان با اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها ذکرکرد و بر اهمیت اجرای برنامه هایی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و آشنایی کودکان ونوجوانان با تاریخ انقلاب در تمام ایام سال و نه فقط در بهمن ماه تا کید نمود.

وی یاد آور شد بسیاری از سربازان امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از بین جوانان  و نوجوانان بودند و این قشر در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه نقش خود در پیروزی انقلاب اسلامی را به‌نحو مطلوب ایفا کر‌دند.

 

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت شناساندن شخصیت امام خمینی (ره) به کودکان و نوجوانان جامعه، بیان کرد: باید تلاش شود کودکان ونوجوانان با جایگاه ولایت در جامعه اسلامی بیشتر آشنا شوند.

 

وی در پایان از رویکرد محله محوری برنامه ها توسط معاونت اجتماعی،فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان خبر داد و افزود: تاثیر گذاری این رویکرد با مشارکت تشکل های مردمی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته و مثبت ارزیابی شده و ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار