1. اسفند 1393 - 19:33   |   کد مطلب: 5020
امام جمعه همدان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و قدردانی از خدمات پرستاران گفت: رفع مشکلات پرستاران مورد توجه مسولان باشد.
 دين و ولايت فقيه امانت خداست /رفع مشکلات پرستاران مورد توجه مسولان باشد

به گزارش شبنم ها، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند از انسان‌ها خواسته از امانت‌های الهی محافظت کنند.

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه مستحفظ خود اهل عمل است، گفت: دین و ولایت فقیه امانت خداست و مسئولیت استحفاظی ما نیز در این محدوده است.

 

وی با بیان اینکه شایسته ترین کسانی که حفاظت دین خدا به آنان سپرده شده افرادی هستند که هر کجای دین که شکسته شده را ترمیم می کنند، ادامه داد: این افراد دین خدا را سرپا نگه می دارند و تمام جوانب دین را حفاظت کرده و در اختیار مردم قرار می دهند.

آیت الله محمدی خانواده، همسر و اولاد را از امانت هایی دانست که  حفاظت آن بر انسان واجب است.

وی افزود : عده ای مستحفظ علم خدا، برخی دین و کتاب خدا و عده ای دیگر مستحفظ اسرار الهی هستند.

 

امام جمعه همدان احیا سنت های الهی و از بین بردن بدعت ها در دین را از اهداف ظهور امام زمان (عج) دانست و افزود: باید وظایف مستحفظان را بدانیم.

آیت الله محمدی سنگین ترین وظیفه امامان را حفاظت از دین عنوان کرد و ادامه داد: امامان یکی پس از دیگری از دین حفاظت کردند و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که نگدارید دین به دست نااهلان بیفتد.

آیت الله محمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: این بانو جزو مستحفظین  دین خدا بودند و در روز عاشورا و دوران اسارت حفاظت و حراست حجت خدا و دین خدا را برعهده داشتند.

وی با اشاره به اقدامات خوب وزیر بهداشت در راستای توسعه بهداشت و درمان، افزود: وظیفه سنگینی در بیمارستان ها بر عهده پرستاران است.

نماینده فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حقوق بالای پزشکان، عنوان کرد: حقوق پرستاران باید متناسب با کارشان باشد و علی القاعده باید حقوق پرستار و پزشک یکی باشد.

آیت الله محمدی با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار یاد آور شد : حضرت زینب(س) برای بقا و دوام دین خدا سرمایه‌گذاری ایثار و فداکاری بسیاری کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به زحمات و خدمات پرستاران در بیمارستان‌ها گفت: با توجه به سختی کار پرستاران در بیمارستان‌ها باید مسولان تلاش کنند تا مشکلات این قشر به ویژه در خصوص حقوق و مزایا برطرف شود.

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خداقوت خدمت همکاران ارجمند سایت وزین شبنم ها به پیوندهای مفید پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغرکهگیلویه و بویراحمد در بخش سايت هاي خبري کشور در صفحه پیوندها به آدرس: http://avayemaghar.ir/link/61849 اضافه شد. باعث افتخار ماست که سایت بنده را در بخش پیوندهای سایت وزین شبنم ها اضافه کنید. آماده هر گونه تبادل لینک با سایت ارزشمند شما هستیم. با تشکر/سید علمدار تقوی-مدیر مسئول سایت خبری آوای ماغر کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما

آخرین اخبار