6. اسفند 1393 - 10:44   |   کد مطلب: 5075
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری مردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس قصد اغفال و فریب دختران جوان برای نیت‌های غیراخلاقی را داشت خبر داد.
اغفال دختران تویسرکانی در لباس پلیس

به گزارش شبنم ها ، سرهنگ "قاسم قرباني" در تشريح اين خبر گفت: در پي خبري مبني بر اينکه فردي با معرفي خود به عنوان مامور نيروي انتظامي با هويت جعلي خود را معرفي و قصد اغفال و فريب افراد را دارد، بلافاصله به منظور حفظ امنيت اجتماعي و جلوگيري از سوء استفاده از لباس مقدس نيروي انتظامي و پيشگيري از وقوع جرائم موضوع در دستور کار عوامل پليس آگاهي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود : با انجام تحقيقات و بررسي هاي اطلاعاتي بلافاصله ، متهم شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه و ضربتي توسط پليس، اين مامور قلابي در مخفيگاهش دستگير شد که در بازرسي از منزل وي دو دست لباس ناجا و سپاه پاسداران به همراه درجه و يک عدد افشانه فلفلي به همراه دو عدد پوکه فشنگ ژ3 کشف و براي تحقيقات بيشتر به مقرر پليس منتقل شد.

سرهنگ "قاسم قرباني " در ادامه بيان داشت : متهم در بازجويي هاي فني و دقيق پليسي به جرم خود مبني بر اغفال و فريب افراد با جعل عنوان مامور نيروي انتظامي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خاتمه با بيان اينكه متهم پس از تکميل پرونده راهي مراجع قضائي شد، افزود: شهروندان در صورت مشاهده جرايم اين چنيني، پليس را از طريق سامانه تلفني 110 در جريان گذاشته و در پيشگيري از وقوع جرايم و افزايش امنيت در جامعه سهيم باشند.

 منبع: نافع

دیدگاه شما

آخرین اخبار