8. اسفند 1393 - 14:04   |   کد مطلب: 5089
کلاس‌های حفظ قرآن کریم، صوت و لحن و نهج‌البلاغه و تفسیر، تجوید، تواشیح، در خانه فرهنگ دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
دوره های آموزشی تفسیر و تجوید در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد

به گزارش شبنم ها، مائده سادات میر‌طلایی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با بیان اینکه به شرکت کنندگان در کلاس‌های قرآنی از طرف دارالقرآن امام علی‌(ع) گواهینامه اهدا شد، افزود: هدف از برگزاری این دوره های قرانی گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان به ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه ها بود.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای اول اسفند جشنواره دانشگاهی قرآن کریم دانشگاه‌ها در دو بخش شفاهی و کتبی برگزارشد که بخش شفاهی شامل رشته‌های تحقیق‌، ترتیل، حقظ کل، حفظ بیست، ده ، پنج، و حفظ سه جزء  و حفظ تک جزء بود.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار کرد: بخش کتبی جشنواره دانشگاهی قرآن کریم نیز شامل مفاهیم، ترجمه، مفردات، دیدگاه و سیره معصومین(ع) آشنایی با احادیث و ادعیه و همچنین احکام بود.

میرطلایی افزود: در اختتامیه مسابقات دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از برندگان رشته‌های کتبی و شفاهی و همچنین کسانی که در مسابقات قرآن نهج‌البلاغه تفسیر سوره ملک و واقعه‌، صحیفه سجادیه شرکت کردند تقدیر به عمل آمد.

وی گفت: در ترم آینده نیز کلاس‌های تغذیه قرآنی‌، صوت و لحن قرآن‌، عرفان اسلامی‌، نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم قرآن‌، حفظ، تواشیح  و همچنین کلاس مداحی در خانه فرهنگ برگزار و همچنین کلاس آموزش احکام را برای خواهران در خوابگاه برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار