16. اسفند 1393 - 12:11   |   کد مطلب: 5163
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان در یادواره شهید صباغ‌زاده‌:
‌شخصیت عرفانی شهید صباغ‌زاده ‌الگوی بسیار خوبی برای معلمان ‌است
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان گفت: ‌شخصیت عرفانی شهید صباغ‌زاده ‌الگوی بسیار خوبی برای معلمان امروز جامعه است.
‌شخصیت عرفانی شهید صباغ‌زاده ‌الگوی بسیار خوبی برای معلمان ‌است

به گزارش شبنم ها،‌ پیش از ظهر امروز مراسم یادواره شهید صباغ‌زاده در همدان برگزار شد. در این مراسم که با همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در محل تالار معلم برگزار شد، از کتاب خاطرات شهید علی محمد صباغ‌زاده با عنوان «مزد اخلاص» رونمایی شد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) سخنان خود را با مدح بانوی دو عالم آغاز کرد و اظهار داشت: شهید علی محمد صباغ‌زاده، معلم شهیدی بود که در سال 36 در همدان به دنیا آمد و در سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید.

 

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه این شهید از معلمان مومن و متدین همدان بود، افزود: شخصیت عرفانی شهید صباغ‌زاده می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای معلمان امروز جامعه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شهید صباغ‌زاده در دوران نوجوانی و جوانی خود در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود نشان داده، خاطرنشان کرد: او از پادگان فرار کرد و در مسجد ملاجلیل، به جوانان و نوجوانان برای دفاع از میهن اسلامی، آموزش نظامی می‌داد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدان ابراز داشت: یکی از درس‌هایی که باید از این شهید گرفت، درس ایستادگی و مقاومت است.

 

وی فرا گرفتن درس استقامت را برای امروز مردم لازم و ضروری دانست و بیان داشت: متأسفانه در این روزها بسیاری از مردم عوض شده و رنگ باخته‌اند که درست نیست.

 

فاضلیان ویژگی‌های شهید صباغ‌زاده را برشمرد و تصریح کرد: صبر و پایداری، توکل به خداوند متعال، حلم و بردباری و از همه مهمتر پایبندی به ولایت از ویژگی‌های مهم این شهید بزرگوار است.

 

وی اظهار کرد: اگر کسی در این دنیا برای خدا خالص کار کند خدا بهترین مصلحت‌ها را برای او فرو می‌فرستد.

 

همچنین از خانواده شهید علی محمد صباغ‌زاده تقدیر شد.

 منبع:خبر گزاری فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار