26. فروردين 1394 - 13:37   |   کد مطلب: 5562
مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان سیره ی فاطمی و معاصر سازی شخصیت حضرت فاطمه(س) را اصل کار و اولویت خود قرار دهند.

به گزارش شبنم ها، مهناز احمدی در همایش زن و سیره ی فاطمی و سبک زندگی ایرانی_ اسلامی در همدان، اظهار کرد: سبک زندگی ایرانی_اسلامی از جمله موضوعاتی است که باید زنان در جامعه به آن توجه ویژه داشته و درر این میان بانوان فرهنگی باید پیشتاز باشند.

  وی افزود: الگو قرار دادن واقعی حضرت فاطمه(س) به معنی درس گرفتن از نحوه زندگی این شخصیت بزرگ است.
  احمدی با بیان این که باید منش حضرت فاطمه (س) را معرفی کنیم، گفت: افرادی که در انتقال پیام ها و نحوه زندگی فاطمی توانا هستند، باید به این عرصه وارد شوند و زنان جامعه را با این شخصیت آشنا کنند چرا که هر چه در مورد این شخصیت صحبت شود، کفایت نمی کند.
  وی گفت: حضرت فاطمه(س) با همسر خود ارتباط و روحیه ی تعامل داشتند، بنابراین زنان جامعه نیز باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

  مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با بیان این که حضرت فاطمه(س) یکی از شخصیت های سیاسی دنیا هستند، گفت: ما موظف هستیم به عنوان جامعه ی فرهنگی این نوع سیره ی زندگی را به نوجوانان آموزش و در جامعه رواج دهیم.
  وی گفت: دانش آموزان دختر در دوران دانش آموزی مطالب را به بهترین شکل دریافت می کنند بنابراین معلمان باید برای انتقال سیره ی فاطمی تلاش کنند.
  احمدی تصریح کرد: روحیه ی لطیف حضرت فاطمه(س) این شخصیت را در جمع زنان مدینه مثال زدنی کرده بود و زنان آن زمان نیز وی را الگو قرار دادند و امروز هم باید این نوع رفتار را زنان ما برداشت کنند.
منبع:نافع

دیدگاه شما

آخرین اخبار