26. فروردين 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 5567
فرمانده حوزه مقاومت کوثر النبی (س) گفت: فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت زهرا(س) از جمله مهمترین وظایف بانوان است.
زنان،فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند

به گزارش شبنم ها، فرمانده حوزه مقاومت کوثر النبی (س)ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: سال ۹۴ که با عنوان سال دولت و ملت،همدلی و هم زبانی نامگذاری شده است،امیدواریم با تلاش و وفاق و وحدت همه کارها را به پیش ببریم.

شهناز مرادی افزود:سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است، بی شک از مهمترین اهداف این انقلاب عمل به قرآن کریم و ترویج سیره معصومین (ع)است وی ادامه داد: نیمی از جمعیت ما را زنان تشکیل می دهند و آنها نقش موثری در انقلاب داشته اند.

وی ترویج فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت زهرا(س) را از مهترین اهداف هفته بزرگداشت زن دانست و اظهار داشت:هدایت افکار در جهت آرمان های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی انقلاب و تبیین سیمای حماسی حضرت زهرا(س) و ارائه عملکرد آن حضرت در مقابله با جنگ نرم و فتنه های زمان و جایگاه و مسئولیت زن در اسلام از مهترین بر نامه های شاخص های این هفته است.

مرادی افزود: میلاد خجسته حضرت زهرای مرضیه (س) بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی در جامعه اسلامی است و هر گونه تلاش برای آشنا کردن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه تأثیر گذار بوده و در راستای اعتلای فرهنگ اجتماع نقش موثری ایفا خواهد کرد.

مرادی : از مهمترین برنامه هایی این ایام را،برگزاری جشن های باشکوه به شکل متمرکز در پایگاه های مقاومت و برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی ، آسیب های ماهواره،جشن های محلی و جشنواره غذای سالم خبر داد و افزود: و هدف از برگزاری این برنامه ها در هفتۀ زن، آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با ابعاد وجودی و سیره ی زندگی حضرت فاطمۀ زهرا (س) علیها است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار