31. فروردين 1394 - 12:29   |   کد مطلب: 5621
مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست دولت در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش دانش‌آموزان دختر در مراکز شبانه‌روزی است.
سیاست ,دولت , روستاها ,افزایش, دانش‌آموزان ,دختر,  شبانه‌روزی

به گزارش شبنم ها به نقل از  خبرگزاری فارس، مهناز احمدی در  بازدید از مدارس شبانه‌روزی شهرستان بهار گفت: باسوادی افراد به ویژه دختران حیات بخشی به افراد است و سواد در اخلاق، تربیت، بهداشت و سلامت افراد تأثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، یکی از سیاست‌های وزارتخانه را توسعه مشارکت دانست و اظهار داشت: باید در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت از جنبه‌های مختلف به بحث مشارکت نگاه شود.

وی گفت: نهاد خانواده و والدین دانش‌آموزان به عنوان مهم‌ترین عامل مشارکت در آموزش و پرورش هستند و با کمک انجمن اولیا و مربیان، مدارس می‌توانند در جلب مشارکت آنها به صورت همه جانبه اقدام کنند البته نباید این همکاری را در حد یک کمک مالی محدود کنیم.

احمدی ادامه داد: دانش‌آموزان به عنوان هسته اصلی مدارس از مهم‌ترین ارکان مشارکت در آموزش و پرورش هستند که از جمله آن می‌توان به شوراها و تشکل‌های دانش‌آموزی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش دانش‌آموزان دختر در مراکز شبانه روزی است، تصریح کرد: باید با تعاملات بالا با اولیا، این مهم را نهادینه و فرهنگ سازی کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار