16. ارديبهشت 1394 - 9:52   |   کد مطلب: 5802
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به توانمندی بانوان اتومبیلران همدانی گفت: بانوان اتومبیلران استان همدان به مسابقات رالی بین المللی خاورمیانه اعزام می شوند.
بانوان,اتومبیلرانی,مسابقات,بین المللی,

به گزارش شبنم ها، محمدامین روحی با اشاره به اعزام بانوان اتومبیلران همدانی اظهار داشت: لاله صدیق راننده کلاس ۶/۱ حرفه ای و الهه کریمی نقشه خوان کلاس ۶/۱ حرفه ای به سرپرستی احمد اکبر نژاد به مسابقات  رالیی بین المللی خاورمیانه که به میزبانی کشورمان در استان فارس برگزار می شود اعزام می شوند.

وی افزود: این نخستین میزبانی رسمی کشورمان است که ورزشکاران ۳۰ ملیت جهان در آن حضور دارند و می توان به هفت کشور آسیایی عمان، قطر، امارات، کویت، ترکیه، سوریه، لبنان اشاره کرد که حضور اتومبیلرانان همدانی نیز در این مسابقات افتخار بزرگی برای ورزش استان است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از جذاب ترین و پرهیجان ترین ورزش های جهان است، گفت: در اکثر قریب به اتفاق کشورها رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تماشاگران فراوانی حتی نسبت به ورزش فوتبال دارد.

وی عنوان کرد: در بیشتر نقاط جهان و کشورهای منطقه با تأسیس پیست ‌های استاندارد اتومبیلرانی و موتورسواری و تورهای گردشگری ویژه ورزش، هزاران گردشگر را جذب کشور خود می ‌کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در این رشته دارد، گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در سال ۹۲ در ارزشیابی فدراسیون در بین تمامی هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی استان های کشور مقام نخست را کسب کرد.

روحی عنوان کرد: سال ۸۷ جایگاه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ۲۹ کشور بود.

وی با بیان اینکه آموزش از مهم ترین ارکان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان است، گفت: برگزاری کلاس های بازآموزی نقشه خوانی، کلاس کارتینگ، دوره های داوری، آموزش رانندگی، آموزش نقشه خوانی بخش کوچکی از کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی هیئت بوده است.

 

منبع: مهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار