6. خرداد 1394 - 10:06   |   کد مطلب: 6034
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد خبر داد:
فعالیت 30 هیات ورزشی در اسدآباد
کیومرث قربانی از فعالیت 30 هیات ورزشی و سه هزار ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان خبر داد.
 فعالیت 30 هیات ورزشی در اسدآباد

 به گزارش شبنم ها، رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با اعلام این مطلب گفت: 30 هیات ورزشی در رشته های مختلف برای آقایان و بانوان در این شهرستان برای ورزشکاران فعال است.

وی افزود: این هیات های ورزشی به ورزشکاران زن و مرد در رشته های مختلف خدمات رسانی کرده تا در اماکن ورزشی به فعالیت بپردازند.

کیومرث قربانی به مدال ]ای کسب شده ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال 93 ورزشکاران اسدآبادی  116 مدال استانی و 26 مدال کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی کسب ‌نمودند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تیم های ورزشی از این شهرستان در لیگ های مختلف استانی حضور دارند ضمن اینکه اسدآباد در رشته های چون بوکس، بسکتبال و ورزش های رزمی از استعداد و فعالیت خوبی برخوردار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه در سال‌ گذشته سه ورزشکار از اسدآباد موفق به کسب مدال در سطح بین‌المللی شده‌اند، افزود: از شاخص‌ترین ورزشکاران اسدآباد در سال گذشته و سال جاری جواد محمودی بوده که به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی نوجوانان در مسابقات غرب آسیا به عنوان کاپیتان تیم ملی حضور داشت و همراه تیم ملی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

قربانی با بیان اینکه اسدآباد دارای داوران ورزشی فعال، خوب و متعهد است، یادآور شد: سال گذشته بیش از 20 داور از این شهرستان به مسابقات کشوری و بین المللی اعزام‌ شدند که شاخص‌ترین آن‌ها هادی سالم داور بین‌المللی بسکتبال بود که در مسابقات جوانان آسیا به عنوان داور قضاوت کرد و مزدک گیتی نیز داور بین المللی کشتی در مسابقات مختلف قضاوت نمود.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ وجود سالن‌های متعدد ورزشی و خوابگاه ورزشکاران میزبان مسابقات کشوری و استانی است، اضافه کرد: در این راستا سال گذشته اسدآباد میزبان 25 مسابقه استانی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد افزود: سرانه فضای ورزشی اسدآباد در حال حاضر 56 سانتی‌مترمربع به ازای هر نفر است که با احتساب سالن‌های سرپوشیده میزان آن به 64 سانتی‌مترمربع می‌رسد.

وی افزود: امسال سه پروژه ورزشی در در شهرستان اسدآباد به بهره برداری می رسد که شامل استخر سرپوشیده شنا و شیرجه ، سالن مجموعه ورزشی بانوان و سالن روستای موسی آباد می باشد.

قربانی با اشاره به اینکه پنج سمن در شهرستان اسدآباد مجوز گرفته اند و آماده فعالیت هستند، افزود: باید فرهنگ‌سازی پیرامون همکاری با سمن‌ها ایجاد شود و دستگاه‌های دولتی نیز باید همکاری لازم را با این نهادهای مردمی داشته باشند.

وی با اشاره به طرح اوقات فراغت در این شهرستان گفت: سال گذشته بیش از 5 هزار نفر در قالب 97 کلاس در طرح اوقات فراغت شرکت کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به 5500 نفر برسد.

برنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار