6. خرداد 1394 - 10:37   |   کد مطلب: 6035
رئیس هیئت ژیمناستیک همدان خبر داد:
فعالیت مدارس ژیمناستیک همدان در نیمه دوم خرداد
رئیس هیئت ژیمناستیک استان همدان از فعال شدن مدارس ژیمناستیک در نیمه دوم خرداد خبر داد.
فعالیت مدارس ژیمناستیک همدان در نیمه دوم خرداد

 به گزارش شبنم ها، مهدی جعفری اظهار کرد: ژیمناستیک یکی از رشته‌های پایه برای فعالیت در بیشتر ورزش‌هاست که باعث بالا رفتن آمادگی جسمی ورزشکاران می‌شود.

وی افزود: با علاقه‌مندی نونهالان و نوجوانان به این رشته ورزشی، هر ساله شاهد حضور تعداد زیادی از دختران و پسران در مدارس ژیمناستیک هستیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک همدان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای فعال شدن مدارس ژیمناستیک از ابتدای سال انجام شده تا بتوانیم افراد بیشتری را به این رشته جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر همدان سه مدرسه ژیمناستیک در تابستان امسال فعالیت خواهند داشت ادامه داد: خانه ژیمناستیک نیز جنب مجموعه ورزشی شهدای قدس پایگاه اصلی مدرسه ژیمناستیک همدان محسوب می‌شود.

جعفری اضافه کرد: دو مدرسه ژیمناستیک در شهر مریانج و همچنین سالن هلال احمر شهرک مدنی در همدان فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این مدارس در دو بخش دختران و پسران فعالیت خواهند داشت یادآور شد: نام‌نویسی از این مدارس از نیمه دوم خردادماه آغاز خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند به این سه مدرسه در سطح شهر همدان مراجعه کنند.

رئیس هیئت ژیمناستیک همدان با بیان اینکه ژیمناستیک در همه شهرستان‌ها فعال است، گفت: در سال‌های اخیر با در اختیار گذاشتن تجهیزات لازم علاقه‌مندان بیشتری به این رشته جذب شده‌اند.

وی گفت: رشته ژیمناستیک به جز فامنین و رزن که فقط در بخش بانوان فعال است، در بقیه شهرستان‌ها در دو بخش آقایان و بانوان فعال شده است.

جعفری در پاسخ به این سئوال که در پایان فعالیت مدارس تابستانی ژیمناستیک برای استعدادیابی و ادامه فعالیت ورزشکاران سنین پایه برنامه‌ریزی شده یا خیر، افزود: هر ساله مربیان زبده هیئت با حضور در مدارس ژیمناستیک سطح استان استعدادهای موجود را شناسایی می‌کنند.

وی اظهار کرد: در پایان تابستان با برگزاری جشنواره ژیمناستیک که با حضور خانواده‌ها انجام می‌شود فرآیند آموزش‌های لازم در طول تابستان توسط ورزشکاران به نمایش درمی‌آید.

رئیس هیئت ژیمناستیک همدان با بیان اینکه مبلغ ورودی مدارس ژیمناستیک برای سال 94 هنوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ نشده، گفت: سال گذشته 30 هزار تومان به جز حق بیمه ورزشی از ورزشکاران دریافت می‌شد که امسال منتظر اعلام نرخ جدید هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب سالن تختی در میدان دانشگاه، به احتمال زیاد تابستان یک مدرسه موقت ژیمناستیک در آن جا برپا شود.

جعفری با اشاره به اینکه در مدارس ژیمناستیک استفاده از مربیان زبده هیئت در اولویت خواهد بود اضافه کرد: هفته آینده یک کلاس توجیهی با حضور مربیان فعال استان در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار