10. خرداد 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 6072
مریم هاشمی واکنش های منفی و درغگویی غرب علیه ایران را ناشی از ترس آنها می خواند و تاکید کرد ملت ایران توافق به هر قیمتی را نمی خواهد.
 مردم توافق هسته ای به هر قیمتی را نمی خواهند

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری بسیج، مریم هاشمی دارنده نشان طلای وشوو قهرمانی جهان با تاکید بر اینکه او نیز حاضر است گزاره برگ مردمی را امضا کند گفت: شخصا حاضرم به عنوان اولین نفر فک شیت را امضا کنم اما این تقلای غرب برای دروغگویی علیه ایران و واکنش های منفی که نشان می دهد جای خوشحالی دارد. این رفتار نشان از ترس آنها دارد و نشان می دهد آمریکا و غرب چه ترس و وحشتی از ایران و اقتدار آن دارند.

وی ادامه داد :هر چند توافقی اگر صورت بگیرد به نفع ایران هم هست. اما واقعیت این است که ما بدون انجام این توافق هم توانسته ایم زندگی کنیم و ادامه داهیم . ما از انجام توافقات هسته ای خوشحال می شویم اما حاضر به پذیرش آن به هر قیمتی نیستیم. چرا که اگر این توافق حاصل نشود باز هم با رهنمودهای رهبر فرزانه به زندگی و مقابله با تحریم ها ادامه می دهیم.

هاشمی اظهار داشت : ما کشوری مسلمان هستیم که دعای خیر ائمه را پشت سر داریم و به همین دلیل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. گفتن این به زبان نیست. این مسئله اثبات شده است. مگر نه اینکه با وجود تمام تحریم ها، با درایت رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی توانستیم ایستادگی و مقاومت کنیم، پس بعد از این هم می توانیم و حاضر نیستیم تحت هر شرایطی تن به این توافق دهیم. مگر آنکه حقوق و شان ملت ایران رعایت شود.

ووشو کار محجبه ایران قاطعیت مسئولان مذاکره کنندگان ایرانی را بهترین راهکار برای گرفتن حق جمهوری اسلامی خواند تاکید کرد: در واقع اینگونه است که اگر با هر کسی از موضع ضعف وارد شوی بازنده خواهی بود. ما نباید دست پایین بگیریم و غرب باید بداند مذاکره کنندگان ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبری به دنبال حق و حقوق قانونی ملت ایران هستند و چشم بسته هر توافقی را امضا نمی کنند، حال می خواهند بخواهند، نمی خواهند، نخواهند!

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

مردم؟؟؟؟ طبق کدوم نظرسنجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار