13. خرداد 1394 - 22:14   |   کد مطلب: 6101
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه «گزاره برگ ملی» خواسته‌های مردم و عموم ملت است و یک ملاک و معیار بسیار ارزشمند است، گفت: مسئولان مذاکره‌کننده از قدرت پوشالی استکبار نهراسند.
مسئولان در مذاکرات هسته‌ای از قدرت پوشالی استکبار نهراسند/ «گزاره برگ ملی» ملاک ادامه مذاکرات باشد

به گزارش شبنم ها،مینو اصلانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس، گفت: هیأت مذاکره کننده با توجه به خطوط قرمز نظام باید در مذاکرات موضوعات را پیش ببرد و «گزاره برگ ملی» خواسته‌های مردم و عموم ملت یک ملاک و معیار بسیار ارزشمندی است چراکه هیأت مذاکره کننده بر مبنای خواست مردم پیش می‌روند.

وی ادامه داد: همواره مسئولان حاضر در مذاکرات مطرح کرده‌اند که سر سوزنی از خواست مردم و حق مردم در دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهند آمد و انتظار می‌رود، متن «گزاره برگ ملی» که خواسته‌های مردم است را ملاک ادامه مذاکرات قرار دهند و به هیچ وجه از قدرت‌های پوشالی و ابهت پوشالی استکبار جهانی نهراسند و پای خواسته‌های مردم بایستند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: تاریخ اخیر نشان داده است که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید به این ابرقدرت پوشالی اعتماد کرد حتی قول‌هایی که داده است را نیز نقض کرده است و در واقع دبه کرده است و این یک اصطلاح کاملا دقیق و درست است.

اصلانی گفت: از هیأت مذاکره کننده می‌خواهیم 6 اصلی را که در «گزاره برگ ملی» آمده است مدنظر قرار دهند و سر سوزنی از حق مردم کوتاه نیایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار