19. خرداد 1394 - 11:19   |   کد مطلب: 6161
شورای مسلمانان بریتانیا افزایش جرائم ناشی از اسلام‌ستیزی را که از 15 هزار مورد در سال 2012 به حدود 18 هزار مورد در سال 2014 رسیده‌، محکوم کرد.
 ضرب و شتم زن محجبه در انگليس

مهاجمان ناشناس در انگلیس، حجاب یک زن جوان مسلمان را که به دنبال کودکانش به مدرسه رفته بود، پاره کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

پایگاه خبری «RT» در اين‌باره نوشت: این زن جوان محجبه در این باره گفت: از من پرسیدند که با داشتن حجاب گرمت نیست و بعد حجابم را کشیدند و با مشت و لگد مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 

این قربانی که ‌خواست هویتش فاش نشود، روز پنج‌شنبه هدف حمله چند زن انگلیسی قرار گرفت.
 

وی گفت: یکی سرم را پایین می‌کشید و بقیه مرا می‌زدند و جملات نژادپرستانه و توهین‌آمیز به زبان می‌آوردند.
 

یک سخنگوی پلیس لندن گفت: ما هر جرمی را با جدیت پیگیری می‌کنیم. تا به حال دو نفر را در جریان تحقیقاتمان دستگیر کرده‌ایم.
 

این در حالی است که دو زن مسئول این حمله پس از دستگیری و بازجویی از سوی پلیس با وثیقه آزاد شدند.
 

در نتیجه جنایت‌های تکفیری‌های داعش و نیز ایجاد فضای مهاجرستیزی از سوی احزاب سیاسی راستگرا و جریان اصلی، مسلمانان هدف اصلی حملات نژادپرستانه در بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی قرار گرفته‌اند.
 

شورای مسلمانان بریتانیا افزایش جرائم ناشی از اسلام‌ستیزی را که از 15 هزار مورد در سال 2012 به حدود 18 هزار مورد در سال 2014 رسیده‌، محکوم کرد.

شجاع شافی، دبیرکل شورای مسلمانان بریتانیا می‌گوید: با افزایش نژادپرستی ناشی از اسلام‌هراسی در مدارس علیه دانش‌آموزان مسلمان، تبعیض شغلی علیه مسلمانان و حملات مکرر به جمعیت مسلمان، نگرانی‌های زیادی وجود دارد که باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار